Sibiu, 13 noiembrie 2013, orele 18-21, Golden Tulip
Indiferent că ai de-a face cu clienți, membri ai echipei sau cu familia ori prietenii, poți să îți creezi relații mai bune și să eviți neînțelegerile dacă știi care sunt modurile de comunicare eficientă și le folosești.
Acestea includ în peste 83% din cazuri nu doar folosirea cuvintelor, ci și a altor metode de comunicare, cum ar fi comunicarea paraverbală și cea non-verbală. Prima impresie a celui cu care vorbim se creează din primele secunde și nu se bazează pe cuvintele pe care le spunem, ci pe celelalte metode de comunicare. Dacă se ratează realizarea unei prime impresii cât mai bune, oricât de multe eforturi se fac ulterior, în general ea nu mai poate fi îmbunătățită. Află de la acest curs cum își formează interlocutorul prima impresie, de ce o face și ce poți să faci pentru a crea o impresie cât mai bună din primele 20 de secunde ale unei întâlniri.
Atunci când în discuție începi să folosești cuvintele și ele ajung să aibă importanță, ca să reușești să construiești o relație excelentă e nevoie să alegi atât cuvintele, cât și subiectele potrivite. În general, indiferent ce ai vrea să vinzi (un produs, un serviciu sau ideea din filmul văzut aseară) aproximativ 75% din treabă ți-o face chiar interlocutorul, dacă știi să fii atent la semnalele pe care ți le dă. De la acest curs afli cum să asculți, cum să asculți activ și cum să pui întrebări eficiente, astfel încât orice ai vrea să “vinzi” celui cu care vorbești, să o faci cu minim de efort și maxim de efect.
Pe scurt, ce vei avea ocazia să afli și să înveți din acest curs:
Care sunt modurile de comunicare eficiente și ce înseamnă ele: verbal, paraverbal și non-verbal
Care sunt cele 6 nevoi și 5 limite pe care le are orice client sau interlocutor al tău
Cum să rezolvi eficient o obiecție folosind doar 4 pași simpli
Cum să faci o primă impresie cât mai favorabilă, pentru crearea unor relații de succes pe termen lung
Cum să asculți, să asculți activ pentru a încuraja interlocutorul să spună mai multe
Cum să folosești întrebări eficiente
Cum să alegi cele mai bune idei (sau informații) pe care dacă le spui clientului, să cumpere mai degrabă de la tine decât de la alții.
Acesta este un curs experiențial, în care o să fii implicat în discuții și role-play-uri (dacă dorești, bine-nțeles), ca să poți să asimilezi mai repede și mai ușor noile informații. Vei primi cel mai bun feedback motivațional posibil și vei ști la plecare ce și unde ai de pus în aplicare.
Cursul se bazează pe studii de specialitate (am învățat la un institut de dezvoltare profesională din Franța) și pe experiența pe care am acumulat-o în 15 ani lucrați în vânzări zi de zi, ca director sau ca reprezentant de vânzări la unele dintre cele mai mari firme din lume și folosește atât metode de training, cât și coaching, cea din urmă fiind cea mai eficientă metodă cunoscută până acum pentru a învăța ceva nou.
Deoarece coachingul poate fi folosit cu success doar în grupuri mici, am disponibile doar 20 de locuri în sală. Din acestea, până în acest moment jumătate au fost ocupate. Înscrie-te azi și plătește-ți locul cât mai repede, la viteza cu care s-au făcut înscrierile până acum, locurile rămase libere se vor ocupa foarte curând.
Prețul pentru 3 ore de curs este de 176 lei/participant. Studenții au reducere de 25%, adică 132 lei/participant.
Înscrie-te aici http://bogdanbriscu.ro/contact/ cu mențiunea “Sibiu, 13 noiembrie”ca îți rezervi locul și să primești detaliile pentru plată.