Acum citesti:
Oamenii de ştiinţă au făcut o descoperire uimitoare la o specie de dinozaur găsită în România
Intreg articolul 1 minute de lectura

Oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Southampton, laolaltă cu cei de la Universitatea din Bucureşti,au făcut o descoperire uluitoare care i-ar putea ajuta pe cercetători să înţeleagă evoluţia speciei de Telmatosaurus Transsylvanicus, un dinozaur pitic cu bot de raţă, potrivit morningticker.com.

Este vorba de o descoperire uluitoare care i-ar putea ajuta pe cercetători să înţeleagă evoluţia acestor specii unice care au fost dinozaurii. Oamenii de ştiinţă sunt de părere că au descoperit ceva uimitor în România: prima tumoră facială fosilizată, găsită la un dinozaur cu bot de raţă.

Este vorba de un ameloblastom, o excrescenţă benignă găsită adeseori pe mandibulele reptilelor şi mamiferelor, inclusiv ale oamenilor, dar nu a fost găsită niciodată până acum printre animalele fosilizate, potrivit unui comunicat de presă al Universităţii din Southampton.

Excrescenţa facială a fost găsită la o specie de Telmatosaurus Transsylvanicus, un dinozaur pitic cu bot de raţă. Prezenţa unei astfel de diformităţi în zorii arborelui genealogic al dinozaurului cu bot de raţă oferă mai multe date că această specie de dinozaur era mai predispusă tumorilor decât alte tipuri de dinozauri.

Citește mai multe pe mediafax.ro

Introdu cuvintele cheie si apasa Enter.