Ioan Predatu Easy Service

Economie 23.06.2017

Ioan Predatu, administrator Easy Service: Ne dorim dublarea numărului de angajați

În ultimii 10 ani, compania Easy Service și-a consolidat o poziție de top pe piața sibiană a firmelor specializate în confecții metalice, îndeosebi din inox. Înființarea firmei a pornit de la ideea furnizării de produse și servicii cu un grad ridicat de calitate, într-un mod cât mai profesionist. Relațiile contractuale cu țările vest-europene au oferit companiei prilejul de a lua contact și, ulterior, de a achiziționa tehnologii performante. Astfel, pe lângă produsele din gama confecțiilor metalice, firma oferă și servicii de ultimă generație prestate cu mașinile-unelte din dotare.
Ioan Predatu, antreprenor Easy Service, vorbește despre drumul parcurs de companie la aniversarea unui deceniu de existență, dar și despre planurile de viitor.

Care este povestea înfiinţării firmei Easy Service? Ce v-a determinat să intraţi în lumea afacerilor?

Dorinţa de a crea ceva durabil, o societate comercială pe care să o lăsăm moştenire urmaşilor noştri. Dorinţa de autodepăşire şi perfecţionare continuă. Acestea au fost gândurile care m-au determinat să iau în calcul renunţarea la o funcţie de conducere, bine plătită la vremea aceea şi să pornesc pe drumul lent şi anevoios al antreprenoriatului. Acum, uitându-mă în urmă la deceniul care a trecut, a meritat din plin. Să nu credeţi că a fost uşor sau că de acum înainte va fi altfel. Nu, probleme au fost tot timpul şi vor fi mereu. Am pornit la drum alături de domnul Constantiniu Liviu şi de domnul Melinte Ştefan, am muncit din greu, am învăţat din toate greşelile noastre şi încercăm să ne perfecţionăm continuu, pentru a reuşi să fim în permanență alături de angajaţii noştri, de parteneri şi de colaboratori.

Care sunt lucrurile care v-au condus spre succes, în calitate de antreprenor?

Seriozitatea, respectul pentru client şi, nu în ultimul rând, foarte multă muncă.
Norocul meu îl constituie cei doi parteneri ai mei, menționați anterior, alături de care am pornit la drum cu zece ani în urmă. Unul dintre ei, foarte perfecţionist şi echilibrat, iar celălalt, calm şi tipicar. Toate acestea, împreună cu ambiţia şi dorinţa de a realiza ceva în viaţă, au dus la o echipă puternică şi unită. Cred că succesul se datorează unităţii echipei şi respectului pentru munca bine făcută şi, nu în ultimul rând, familiilor noastre, care, chiar dacă la început mai timid, dar odată cu trecerea timpului au prins încredere în proiectul nostru, ne susţin mereu în toate demersurile.

Peste ce obstacole a avut de trecut compania dumneavoastră în acest prim deceniu de activitate?

La început a fost greu. Lipsa de experienţă, criza economică, atragerea de finanţări şi construirea unui nume în piaţă au fost paşii pe care a trebuit să-i parcurgem. O altă problema majoră este cadrul legislativ care este prea stufos, ambiguu şi în permanentă schimbare. Incendiul din 2011 a fost un moment de cotitură, dar cu ajutorul lui Dumnezeu am trecut peste. În prezent, o problemă globală ne afectează şi pe noi – lipsa forţei de muncă, în special calificată. Dar, probabil că viitorul ne va scoate în faţă şi alte provocări peste care sperăm să trecem cu bine.

Care sunt principalele produse fabricate şi căror tipuri de clienţi va adresaţi?

În prezent producem dispozitive pentru realizarea radiatoarelor auto. Realizăm după proiectul clientului aproape orice tip de confecţie metalică, în special din inox.
De asemenea, oferim servicii de debitare laser (decupare table de diverse grosimi), îndoire abkant ( prelucrarea tablei prin presare la rece, obținându-se astfel diverse repere îndoite) şi sudură MIG-MAG şi TIG (îmbinarea diverselor materiale nedemontabile).

Cum îi motivaţi pe angajaţi pentru a realiza lucrurile cât mai eficient?

IMG_0004 - CopyRelaţia noastră cu personalul este una foarte bună, bazată pe încredere şi respect reciproc. Încercăm să venim în întâmpinarea lor cu toate mijloacele de care dispunem pentru a le satisface şi rezolva problemele pe care le întâmpină la locul de muncă şi în viaţa de zi cu zi.

Care sunt lucrurile pe care dumneavoastră, în calitate de antreprenor, le căutaţi la viitorii angajaţi?

Ceea ce aşteptăm noi de la angajaţii noştri sunt dorinţa de învăţare continuă, autodepăşirea, corectitudinea şi seriozitatea în executarea sarcinilor de serviciu.

Ce planuri de viitor aveţi pentru dezvoltarea firmei Easy Service?

IMG_9987În momentul de faţă avem cca 1600 mp. spaţiu de producţie. Dorim ca până la sfârşitul anului 2018 să extindem cu alţi 600 mp de hală, la standarde moderne. Şi pe termen lung, până în 2020 să putem achiziţiona un nou echipament de debitare laser, cu care să ne consolidăm poziţia în piaţa servicilor de debitare cu laser. Totodată ne dorim şi dublarea numărului de angajaţi în vederea acoperirii cererilor tot mai mari din ultima perioadă şi pe care în momentul de faţă nu le putem onora.

Care sunt principiile dumneavoastră în viaţă şi în lumea afacerilor?

Corectitudine, seriozitate, asumarea greşelilor ( un lucru de care oamenii fug în ziua de azi) şi, cred eu, cel mai important lucru care mă caracterizează este ambiţia de a reuşi în tot ce îmi propun să realizez, în activitatea firmei şi în viaţa de zi cu zi.

În urma experienţei pe care aţi dobândit-o în aceşti 10 ani de antreprenoriat, ce recomandări aveţi pentru cei care vor să îşi deschidă propria afacere?

Ar fi multe lucruri de spus în acest sens, însă, ca și în fotbal, niciun meci nu seamănă cu altul. Dar, pentru cei care se încumetă la drum pe cont propriu, le recomand să creadă în visul lor până la capăt. Cu multă muncă şi seriozitate, vor reuşi cu siguranţă.

Cu ce vă doriţi să asocieze sibienii compania Easy Service?

Easy Service este o firmă serioasă, în continuă dezvoltare profesională. Calitatea, promptitudinea şi seriozitatea noastră ne recomandă ca un colaborator şi angajator pe care te poţi baza.

Ad