echipa Safety Broker

Economie 28.07.2017

Radu Lotrean, manager Safety Broker Sibiu: Dorim să extindem echipa

Safety Broker este o companie de brokeraj cu o experienţă îndelungată pe piața asigurărilor. Înființată în urmă cu 12 ani, perioadă în care a reuşit să ofere clienţilor o întreagă gamă de servicii personalizate de management al riscului şi consultanţă compania este cel mai mare broker de asigurare independent, cu capital local, ce operează în România. Care sunt avantajele de care beneficiază clienții Safety Broker, dar și ce calități ar trebui să aibă un broker de succes, ne spune Radu Lotrean, manager Safety Broker Sibiu.

Definiți Safety Broker drept o altfel de firmă de asigurări auto. În ce constă unicitatea acesteia și cum ați ajuns să deschideți această afacere?

Am hotărât să deschid această afacere în scopul de a oferi clienţilor o gamă complexă de servicii, de la consultanţă în alegerea celor mai bune servicii de asigurare, care sunt perfect adaptate nevoilor lor, până la oferirea unui sprijin solid în instrumentarea şi soluţionarea dosarelor de daună deschise la asiguratori, în situaţia în care aceştia sunt implicaţi în evenimente rutiere. Unicitatea acestei afaceri constă în complexitatea serviciilor oferite, în înţelegerea clientului, în ascultarea ”doleanțelor” acestuia, în calitatea serviciilor, în serviciile complementare pe care le punem la dispoziţie, în calitatea reparaţiilor efectuate, dar şi în aptitudinile şi experienţa salariaţilor. Şi toate acestea gratuit.

Clienţii Safety Broker beneficiază de rezultatul a o serie de parteneriate pe care le aveţi cu societăţi ce asigură şi partea de reparaţii după accident. Care sunt principalele servicii oferite?

Toate serviciile oferite de societatea noastră au fost concepute în aşa fel încât să fie satisfăcute la un înalt nivel toate cerinţele şi nevoile clienţilor. Societatea noastră este structurată pe departamente specifice: de intermediere poliţe de asigurare, de consiliere daune, de reparaţii autovehicule, asigurarea calităţii etc. De asemenea, având în vedere colaborarea noastră cu toate firmele de asigurări de pe piaţa românească, avem posibilitatea să le oferim clienţilor cea mai bună soluţie în alegerea unui produs de asigurare, atent selectată din gama largă oferită de acestea. În situaţia în care clienţii au fost partea păgubită într-un eveniment rutier, le oferim acestora cu titlu gratuit: tractare, sprijin în soluţionarea rapidă a dosarelor de daună, prin consilierea de către angajaţi cu studii de specialitate şi vastă experienţă în domeniul asigurărilor, reparaţia rapidă şi la standarde ridicate a autovehiculelor efectuată de către personal specializat, precum şi maşină la schimb pe întreg procesul de reparaţie.

Practic, clienții vă pot contacta imediat după producerea unui accident în trafic. Care sunt paşii pe care trebuie să îi urmeze pentru a beneficia de serviciile conexe oferite de compania dumneavoastră?

Scopul acestei afaceri a fost de a oferi un real sprijin clienţilor implicaţi în evenimente rutiere şi a uşura procesul complex pe care aceştia trebuiau să îl parcurgă până la soluţionarea dosarelor de daună deschise la asiguratori. Astfel, în cazul producerii unui eveniment rutier, clientul nu trebuie decât să facă un singur pas şi anume: fie să ne apeleze la numărul de telefon alocat în acest sens şi disponibil 24/24, urmând a i se face o programare la unitatea service, fie să se prezinte direct la unitatea service. Cu alte cuvinte, singurul pas pe care trebuie să îl facă clientul este să ne contacteze, de restul de vom ocupă noi. Bineînțeles, clientului nu i se va percepe nicio taxă, toate serviciile oferite în acest sens de către societatea noastră sunt gratuite.

Care este dimensiunea parcului auto pe care îl puneţi la dispoziţia clienţilor care doresc maşină la schimb şi ce mărci auto se regăsesc?

Până în prezent, dimensiunea parcului auto pe care îl punem la dispoziţia clienţilor este de aproximativ 20 de autovehicule. Printre acestea se regăsesc o variată gama de mărci auto, şi anume: Dacia Logan, Dacia Doker, Ford, Fiat, Citroen etc. Majoritatea autovehiculelor sunt noi, acestea fiind achiziţionate în decursul anilor 2016 – 2017. Parcul auto este într-o continuă dezvoltare, urmând a achiziţiona şi alte autovehicule.

În momentul de faţă doriţi să vă extindeţi echipa cu noi colaboratori. Ce anume căutaţi?

O calitate foarte importantă ar fi expertiza acestora în domeniile aferente activităţii societăţii, atât în intermedierea poliţelor de asigurare, cât şi cea în domeniul gestionării daunelor auto. Consider că foarte importante sunt spiritul de iniţiativă, dorinţa de a se dezvolta profesional, abilităţi foarte bune de comunicare, gradul de motivare înalt pentru profesia exercitată, înţelegerea businessului, capacitate de reacţie şi adaptare rapidă, dar şi dorinţa de a face parte dintr-un mediu dinamic şi competitiv.

Care credeţi că sunt principalele calităţi pentru ca un broker în domeniul asigurărilor auto să aibă succes?

Muncă, viziunea, implicarea, devotamentul faţă de clienţi, calitatea şi profesionalismul serviciilor oferite.

Care sunt regulile de care trebuie să ţii cont atunci când lansezi pe piaţă o afacere care are acest obiect de activitate – servicii de asigurări şi servisare în domeniul auto?

Din punctul meu de vedere, regulile de care trebuie să ţii cont în lansarea pe piaţă a unei afaceri care are un obiect de activitate complex, respectiv servicii de asigurări şi servisare auto, sunt: ascultarea şi înţelegerea nevoilor clienţilor, oferirea siguranţei acestora că li se vor susţine mereu interesele, execuţia şi prestarea serviciilor la timp şi de cea mai înaltă calitate, garanţia lucrărilor executate, asigurarea ca serviciile prestate să corespundă cu cerinţelor clienţilor, respectarea legalităţii şi a actelor normative aferente activităţilor declarate.

Care sunt principalele probleme pe care le întâmpina un antreprenor de asigurări şi service auto?

Birocraţia, concurenţă neloială, desele schimbări legislative.

Ce v-aţi dori să se schimbe la nivel legislativ sau administrativ pentru a spori eficiența serviciilor oferite clienţilor?

La nivel legislativ, aş dori să ajungem în cele din urmă la o stabilitate, având în vedere desele schimbări ale legislaţiei aferente din ultima perioada. Referitor la schimbările de la nivel administrativ, deocamdată nu aş schimba nimic, dar întreaga politică a societăţii noastre se bazează pe analiza continuă a modului de desfăşurare a activităţilor prestate, scopul fiind identificarea permanentă a posibilităţilor de îmbunătăţire a calităţii acestora.

Ce i-aţi recomanda unui antreprenor care doreşte să îşi deschidă o afacere în domeniul asigurărilor auto?

Să dea dovadă de profesionalism încă de la începutul activităţii, cât şi pe întreg parcursul acesteia şi să ofere în permanență încredere potenţialilor clienţi şi colaboratori.

CONTACTSAFETY BROKER:
office.sibiu@safetybroker.ro
CALL-CENTER 24/24: 0369 919

Ad