Acum citesti:
Proiect Erasmus + în parteneriat cu Lituania, la Școala Nr. 21 Sibiu
Intreg articolul 2 minute de lectura

Proiect Erasmus + în parteneriat cu Lituania, la Școala Nr. 21 Sibiu

La sfârșitul lunii octombrie, începutul lunii noiembrie, la Școala Gimnazială Nr.21 din Sibiu a avut loc un proiect Erasmus +,  Ka 1. Este vorba despre un proiect educațional de mobilitate prin care se urmărește o nouă abordare a educației în parteneriat cu alte școli din străinătate. Proiectul se numește „Risk Management – The Success of the Educational Process“ și scopul său este de a dezvolta competențele profesorilor de învățământ general și profesioniștilor din domeniul educației elevilor, contribuind la dezvoltarea competențelor referitoare la managementul riscului și organizarea procesului de învățare. Școala parteneră a fost „Kėdainiai Vocational Training Center“ – Lituania.

„Obiectivele specifice ale proiectului se referă la familiarizarea cu metodele de educație și cu tehnicile de management al clasei în funcție de abilitățile diferite ale elevilor, cu metodele și formele de cooperare, care vor contribui la crearea unui mediu deschis și sigur de educație (învățare), posibilitatea de a câștiga experiența practică a metodelor de motivare și suport/menținere a elevilor care le implică în învățarea activă, pentru a câștiga cunoștințele și abilitățile necesare dezvoltării mediului de instruire (învățare) și pentru îmbunătățirea cunoașterii limbilor străine, a competențelor de comunicare interculturală și a motivației profesionale”, spune Daniela Mihaela Coțofană, unul dintre profesorii participanți la proiect.

Parteneriatul oferă o modalitate eficientă de abordare a educaţiei, permit creşterea calităţii activităţilor de învăţare desfăşurate cu elevii, crește motivaţia acestora pentru învăţare/cunoaştere, permite familiarizarea cu alte sisteme de învăţământ şi sporește formarea competenţelor de comunicare într-o limbă străină.

„Participarea la acest tip de proiecte mi-a schimbat viziunea tradiţională a învăţământului românesc, spre un învăţământ modern care contribuie la îmbunătăţirea perspectivei pedagogice asupra procesului educaţional, predarea devenind un demers educativ în cadrul căruia sunt mobilizate resursele clasei de elevi, aceasta fiind motivată permanent să parcurgă procesul instructiv. Şcoala trebuie să încurajeze formarea unui spirit critic, a unor atitudini pozitive şi a studiului individual, antrenând elevii în activităţi diverse şi diversificate, pentru a-i face să renunţe la rolul pasiv”, spune Mihaela Cerasela Tetilianu, coordonator proiect și director al Școlii Gimnaziala Nr. 21.

23714976_1622427351154384_1837690615_o
23714961_1622428764487576_1910460619_o
23666449_1622428821154237_2135847819_n
23659902_1622428507820935_1566188675_o
23634898_1622427247821061_8356309_n
23634154_1622430361154083_1406354275_o

 

Introdu cuvintele cheie si apasa Enter.