IMG_2609

Publireportaj 30.05.2016

Pan Food, de 15 ani alături de sibieni

 

Pan Food, societate cu capital integral românesc, a fost înființată la Sibiu în 2001 de doi ingineri care și-au dorit să pună bazele unei afaceri durabile. Ioan Stânea din Sibiu și Gheorghe Pristavu din Câmpulung Muscel și-au unit forțele și au pornit o fabrică de dulciuri. Flerul nu i-a înșelat, pentru că, și astăzi, la împlinirea a 15 ani, Pan Food este una dintre puținele unități de produse zaharoase din țară.

Firma a pornit cu 14 angajați care lucrau în două spații închiriate în Sibiu. Odată cu impunerea pe piață a tot mai multor produse din portofoliul firmei, afacerea s-a dezvoltat. În 2007, a fost inaugurată fabrica proprie, construită din temelii, în Parcul Industrial Șura Mică. Unitatea de producție se întinde pe mai mult de o mie de metri pătrați, în care se lucrează la standarde europene, dar după rețete tradiționale românești.

Rețetele tradiționale și inovația – cheia succesului

Un punct esențial în dezvoltarea firmei, s-a produs în urmă cu mai bine de zece ani. Atunci s-a alăturat echipei de specialiști de la Pan Food, Florina Braulik, inginer, care s-a ocupat, atât de activitatea de producție, cât și de cea de creație. Rând pe rând, Florina Braulik a introdus în producția Pan Food rețete noi care, în timp, s-au dovedit alegeri inspirate. În prezent, Florina Braulik este director general adjunct și coordonează o echipă de aproape 90 de oameni, dintr-o firmă care deține în portofoliu zece mărci înregistrate.

 

IMG_2495 - Copy

Îmbinind cu succes valorile tradiției cu ideile inovatoare ale prezentului, Pan Food a creat o gamă variată de produse care, cu siguranță, țin pasul cu calitatea și diversitatea produselor din acest domeniu”, spune Florina Braulik.

Pan Food produce renumita ciocolată de casă „Batonul copilăriei”, iar, din 2013, este lider de piață la producția de ciocolată de casă. Pe lângă asta, Pan Food realizează o gamă largă de produse tip nuga, marca Cindrel, biscuiți umpluți cu cremă, tradiționala prăjitură cu foi Lica și zahăr caramel, salam de biscuiți, nuci umplute cu cremă și multe prăjituri asortate.

Rețea națională de distribuție și export

Produsele Pan Food sunt distribuite în întreaga țară și nu numai. În fiecare județ al României există cel puțin un distribuitor care asigură ajungerea produselor delicioase pe masa tuturor românilor. În plus, gama de produse Pan Food se regăsește pe rafturile marilor lanțuri de supermarket-uri, la prețuri accesibile.

Meritul principal în creșterea vânzărilor îl are directorul acestui departament, domnul Nicolae Anton, care, în cei 8 ani de când este alături de noi, prin perseverență, a reușit să creeze o rețea națională de distribuție. Producția a cresut an de an, mai ales în ultimi trei ani, datorită cerințelor tot mai mari ale pieței, tot mai mulți oameni apreciind și cumpărând produsele noastre”, a mai spus Florina Braulik.

Pe de altă parte, dezvoltarea relațiilor și parteneriatelor externe a fost una dintre principalele preocupări ale experților firmei. Stabilitatea în piață este asigurată și de exportul în peste zece țări din Europa, precum și în Statele Unite și Canada. Peste 20 la sută din producția anuală merge către export, iar relațiile internaționale sunt continuu dezvoltate.

Oamenii, principalul motor al companiei

Colectivul este motorul Pan Food și așa a fost întotdeauna. În fabrica de la Sibiu lucrează câțiva oameni încă din prima zi. Ana Câneanu este una dintre aceste persoane. Întrebată de ce lucrează de 15 ani aici, spune, simplu, că-i place.

IMG_2574 - CopyÎmi place. Mi-a plăcut munca. Îmi place ce fac. Acum lucrăm în două schimburi, dar am lucrat și trei și mi-a plăcut. Îmi place colectivul. Eu fac parte dintr-o echipă de cinci oameni și suntem ca o familie, ne ajutăm”, spune Ana Câneanu.

Compania își propune să crească, în următoarele trei luni, numărul angajaților, cu minim 40 la sută, odată cu inaugurarea unei alte linii de producție și introducerea în portofoliu a unei game noi de produse.

Ne-am clădit afacerea de la zero, pe criterii solide, cum ar fi încrederea în oameni, calitatea produselor și respectul față de consumatorul final. Rezultatele nu s-au lăsat așteptate, numărul clienților noștrii crescând an de an. Vrem să creștem și echipa și ne dorim o colaborare pe termen lung cu angajații, așa cum am dovedit deja că se poate”, a declarat Ioan Stânea, directorul general Pan Food.

Angajații Pan Food beneficiază de instruire la locul de muncă, pachet salarial atractiv, bonuri de masă, bonusuri săptămânale în produse, o cafea pe zi, servicii medicale gratuite, oferite de Clinica Misan Med, transport la locul de muncă, prime de sărbători, și de un mediu de lucru plăcut.

Alăturați-vă echipei!

sala mese
IMG_2556
IMG_2571
IMG_2541

 

Ad