Connect with us

Info utile

100 de polițiști sibieni vor fi la datorie, în perioada 31 decembrie – 3 ianuarie

Avatar

Publicat

pe

În perioada 31 decembrie 2020 – 3 ianuarie 2021, 100 de polițiști sibieni vor acționa zilnic pentru prevenirea şi combaterea oricăror evenimente care ar putea afecta liniştea cetăţenilor şi pentru a interveni atunci când sunt sesizaţi cu privire la comiterea unor fapte antisociale, anunță reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean Sibiu.

„Scopul tuturor acestor activităţi nu este acela de a aplica sancţiuni, ci doar de a veghea la respectarea legilor şi la siguranţa tuturor cetăţenilor. Cu toate acestea, în situaţia în care vor fi constatate abateri de la prevederile legale, poliţiştii vor interveni cu fermitate şi vor dispune în fiecare caz măsurile corespunzătoare”, transmite IPJ Sibiu.

În activități sunt angrenați poliţişti de ordine publică, de la rutieră, investigaţii criminale, de la poliţia transporturi, precum și din celelate structuri, respectiv poliţişti de la arme, explozivi şi substanţe periculoase, investigarea criminalității economice și luptători de intervenţie rapidă.

PUBLICITATE

Totodată, polițiștii vor monitoriza traficul rutier, pe drumurile naționale și județene, pentru fluidizarea circulaţiei şi prevenirea evenimentelor rutiere.

„Având în vedere situaţia epidemiologică înregistrată la nivelul judeţului Sibiu, le reamintim tuturor celor care își petrec Revelionul 2021 în județul nostru faptul că în zilele următoare se aplică în continuare măsurile impuse prin Hotărârea nr. 118/15.12.2020 emisă de CJSU Sibiu, ținându-se cont de prevederile H.G. nr. 1065/2020 și Legii nr. 55/2020. Evitați aglomerațiile, nu vă expuneți la riscuri, păstrați distanța fizică și purtaţi masca de protecție. Efectuați deplasările din intervalul orar 23.00-05.00, strict pentru motivele permise legal și aveți grijă de sănătatea dumneavoastră.

Ne dorim ca toți cetăţenii să conștientizeze faptul că sănătatea și viața sunt cele mai importante, iar efortul nostru comun, cetățeni și autorități deopotrivă, se face pentru limitarea răspândirii infectărilor cu virusul SARS Cov-2.

PUBLICITATE

Poliţiştii vor aplica legea și nu vor tolera nicio abatere de la normele legale.

Daţi-vă ocazia de a petrece şi alte sărbători fericite împreună cu cei dragi, evitând acum să vă expuneţi pericolului de a vă îmbolnăvi şi de a transmite virusul şi celor apropiaţi!”, au mai transmis reprezentanții IPJ Sibiu.

PUBLICITATE
PUBLICITATE
Comentează

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Datele sibienilor privind serviciul de salubrizare, accesibile online

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Sibienii au de-acum la dispoziție o platformă online pe care pot urmări în timp real informațiile la taxa de salubrizare și la cantitățile de deșeuri colectate. Informațiile sunt aceleași cu cele folosite de serviciul de salubrizare pentru taxare.

Primăria Municipiului Sibiu a lansat, în colaborare cu operatorul de salubrizare SOMA, o platformă electronică pe care sibienii vor avea posibilitatea să consulte în timp real informațiile referitoare la gestionarea deșeurilor pe care le generează în gospodării și cu privire la taxa de salubrizare pe care o datorează.

Accesarea platformei se face direct din site-ul primăriei, pe adresa salubrizare.sibiu.ro

PUBLICITATE
Ara_002

Informații online Salubrizare Sibiu 

Creând un cont pe această platformă, în câțiva pași simpli, sibienii pot beneficia de următoarele instrumente electronice:

  • Vizualizarea numărului de colectări a pubelelor pentru deșeuri reziduale (negru) pentru locul de consum respectiv
  • Consultarea tipului de abonament activ în prezent pentru locul de consum respectiv
  • Vizualizarea costului lunar al pachetului de servicii selectat
  • Depunerea declarațiilor pentru taxa de salubrizare, fie noi, fie rectificative
  • Comunicarea directă, electronică, cu operatorul de salubrizare Soma prin accesarea secțiunii CERERI ȘI AJUTOR. De asemenea, la dispoziția cetățenilor stă adresa management.salubrizare@sibiu.ro pentru comunicarea cu Serviciul Public de Management Salubrizare și Protecția Mediului.

CUM VĂ CONECTAȚI PE PLATFORMĂ:

Pasul 1. Solicitarea credențialelor necesare pentru crearea contului.

Dacă aveți deja cont pe platforma de e-administrație de pe sibiu.ro, trebuie să transmiteți un e-mail către management.saubrizare@sibiu.ro și veți primi ca răspuns credențialele necesare pentru crearea contului: un număr personal și un cod unic.

PUBLICITATE

Utilizatorii care nu sunt înregistrați pe platforma de E-administrație cu adresa de e-mail, pot solicita în baza actului de identitate credențialele la sediul Serviciului Public de Management Salubrizare și Protecția Mediului (str.9 Mai, nr.16) sau la sediul Direcției Fiscale Locale Sibiu (str. Turismului, nr. 15A).  Deplasarea la ghișee este necesară pentru a proteja siguranța datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Pasul 2.Creați un cont pe  www.salubrizare.sibiu.ro

Folosiți adresa dumneavoastră de e-mail, urmați instrucțiunile și verificați contul creat. Veți primi un e-mail care vă permite printr-un simplu click să confirmați acest cont.

PUBLICITATE

Pasul 3. Indicați locul dumneavoastră de consum

După ce ați confirmat contul, folosind numărul personal și codul unic pe care le-ați primit pe e-mailul dumneavoastră, puteți indica locul de consum pentru care plătiți taxa de salubrizare.

Pasul 4. Verificați datele și validați codul pubelelor

PUBLICITATE

După ce ați definit locul de consum, este important să verificați acuratețea datelor înregistrate. În cadrul platformei digitale puteți să vă gestionați declarația de salubrizare,  să confirmați codul pubelelor alocate sau platforma unde sunteți arondat să depuneți deșeurile. Găsiți codul pubelelor înscris pe autocolantul lipit pe pubela neagră, iar codul platformei unde sunteți arondat și locația acesteia se pot vizualiza în cadrul declarației de impunere.

Subliniem că, în conformitate cu noul Regulament privind taxa de salubrizare în municipiul Sibiu, este obligatoriu să fiți conectat la serviciile de salubrizare, ceea ce presupune depunerea unei declarații de salubrizare, iar dacă ați depus deja declarația este obligatorie verificarea datelor introduse în sistem prin declarațiile depuse anterior pentru ca acestea să corespundă cu realitatea curentă.

Reamintim că plata taxei de salubrizare este posibilă și în format electronic. Fără a vă deplasa la ghișeele Primăriei, prin platforma de e-administrație de pe sibiu.ro, puteți efectua plata sumelor datorate.

PUBLICITATE

CITEȘTE MAI MULT

Fapt Divers

MAE Atenţionare de călătorie în Spania

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Ministerul Afacerilor Externe anunţă că Agenţia Meteorologică spaniolă a emis pentru vineri coduri portocaliu şi galben de precipitaţii, furtuni şi vânt de coastă care vizează comunităţile Madrid, Castilla y Leon, Castilla La Mancha, Extremadura, Navarra, Comunitatea Valenciană şi Galiţia.

Conform unui comunicat al MAE transmis joi, se anunţă cod portocaliu de precipitaţii abundente pentru comunitatea Castilla y Leon, cod galben de precipitaţii abundente şi furtuni pentru comunităţile Madrid, Castilla y Leon, Castilla La Mancha, Extremadura şi Navarra, cod galben de precipitaţii abundente pentru Comunitatea Valenciană şi cod galben de furtună şi vânt de coastă pentru comunitatea Galiţia.

PUBLICITATE

Ministerul Afacerilor Externe recomandă cetăţenilor români să consulte în permanenţă informaţiile comunicate de autorităţile spaniole în acest sens şi să respecte cu stricteţe instrucţiunile şi avertismentele acestora. În caz de urgenţă, cetăţenii români care se află în zonele afectate pot contacta autorităţile spaniole competente, apelând telefonul de urgenţă 112.

De asemenea, cetăţenii români pot solicita asistenţă consulară la numărul de telefon al Secţiei Consulare a Ambasadei Românei la Madrid: +34917344004 şi la numerele Consulatului General al României la Sevilla la: +34954233243+34954230947+34954624053+34954624070, apelurile fiind redirecţionate către Centrul de Contact şi Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center în regim de permanenţă, precizează sursa citată.

Totodată, cetăţenii români care se confruntă cu o situaţie dificilă, specială, cu un caracter de urgenţă, au la dispoziţie şi următoarele linii telefonice de permanenţă, în funcţie de regiune: Secţia consulară din cadrul Ambasadei României la Madrid: +34669362202; Consulatul General Barcelona: +34661547853; Consulatul General Bilbao: +34608956278; Consulatul General Sevilla: +34648212169; Consulatul Almeria: +34682733408; Consulatul Castellon de la Plana: +34677842467; Consulatul Ciudad Real: +34609513790; Consulatul Zaragoza: +34663814474.

PUBLICITATE

Ministerul Afacerilor Externe recomandă consultarea paginilor de Internet http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/avisoshttp://madrid.mae.ro/www.mae.ro şi reaminteşte faptul că cetăţenii români care călătoresc în străinătate au la dispoziţie aplicaţia “Călătoreşte în siguranţă” (www.mae.ro/app_cs), care oferă informaţii şi sfaturi de călătorie. (AGERPRES)

PUBLICITATE
CITEȘTE MAI MULT

Info utile

Localitate din județul Sibiu, fără energie electrică

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Pentru efectuarea unor lucrări programate, se va întrerupe furnizarea energiei electrice, după cum urmează:

VINERI 24 SEPTEMBRIE

PUBLICITATE

între orele 9-16 în BOITA, strazile: ALBOIULUI –partial; ANDREI SAGUNA –partial.

În cazul apariţiei unor situaţii neprevăzute, lucrările pot fi reprogramate. Informaţii actualizate despre întreruperile programate sunt disponibile şi pe pagina de web a societăţii: www.sdeets.ro rubrica „Întreruperi programate – SDEE Sibiu” sau la „Call Center”, telefon 0800-500-929.

PUBLICITATE
CITEȘTE MAI MULT
Ad
PUBLICITATE
PUBLICITATE

DELGAZ

PUBLICITATE

Subiecte

ULTIMA ORĂ

CELE MAI CITITE