Universitatea „Lucian Blaga” – Facultatea de Medicină Sibiu în colaborare cu RMN Diagnostica și Cercul Studențesc de Neurochirurgie – Filiala Sibiu organizează prima ediție a ATELIERULUI Comunicarea și rolul ei în practica medicală & Marketingul Medical a cărui principal obiectiv este să introducă studenții Facultății de Medicină, viitori medici, în lumea comunicării și a marketingului medical.
Printre alte obiective principale:
-dezvoltarea abilităților de comunicare și prezentare
-îmbunătățirea tehnicilor de comunicare în relația cu pacienții, apartinătorii, dar și cu colegii din echipa medicală
-cunoșterea și încorporarea noțiunilor de marketing medical în domeniul sănătății și cum poate fi de ajutor în practica medicală
Atelierul este dechis studenților la medicină, rezidenților, medicilor, asistenților medicali și este împărțit în patru module:
M1. Comunicarea și rolul ei în practica medicală
M2. Etica comunicării veștilor proaste
M3. Marketing Medical
M4. Relația cu colegii. Atmosfera în echipa medicală. Rolul echipei multidisciplinare
Primul modul – Comunicarea și rolul ei în practica medicală – are loc în perioada 30 martie – 31 martie 2018 și se va desfășura în sala de curs a Facultății de Medicină Sibiu.
„Activitatea Cercului de Neurochirurgie continuă cu organizarea atelierului ”Comunicarea și rolul ei în practica medicală & Marketingul Medical”, în scopul pregătirii studenților, rezidenților în vederea unei comunicări mai eficiente cu pacientul în practica medicală”. a declarat dr. Vicențiu Săceleanu, medic primar neurochirurg, doctor în științe medicale, șef secție Spitalul Județean Sibiu, coordonator proiect
„În mod tradiţional spitalele şi medicii s-au bazat pe publicitatea scrisă sau prin viu grai, chiar şi pentru servicii extrem de specializate care necesitau explicaţii vaste. Acum, marketingul medical oferă toate instrumentele de care are nevoie o organizaţie care oferă servicii medicale pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pacienților.
Deși conceptul de marketing medical pare nou, el a devenit nu doar o practică de afaceri acceptată și studiată, ci o necesitate. Marketingul medical are instrumentele necesare pentru a deveni lider de piaţă în specialitatea ta. De asemeni, oferă o gamă variată de servicii de promovare şi comunicare directă cu profesioniştii din domeniul medical. Furnizează o serie de soluții și strategii ce vin în ajutorul medicilor. Despre marketing medical și comunicare medicală, dar și de multe alte lucruri interesante vor avea parte cei care aleg să fie alături de noi pe parcursul atelierelor.” a spus Mihaela Gabor Naidin, trainer proiect, director de marketing si dezvoltare RMN Diagnostica.
Invităm studentii să se alăture în calitate de participanți dar și ca sprijin în promovarea evenimentului contribuind cu toții la o ediție de succes a acestei experiențe educaționale.
www.rmn-diagnostica.ro