Primăria Municipiului Sibiu a continuat implementarea strategiei de promovare a ofertei turistice, punând accentul pe prezenţa la târgurile internaţionale şi naţionale de profil. De la începutul acestui an, oferta turistică şi culturală a oraşului şi a împrejurimilor a fost prezentată cu succes unui număr de peste jumătate de milion de vizitatori ai târgurilor din Stuttgart, Budapesta, Berlin şi Bucureşti. Prin prezenţa Sibiului la târgurile de turism am reuşit să creăm preambulul contractărilor de servicii turistice pentru anul următor, a declarat primarul Klaus Iohannis. Biroul de promovare şi dezvoltare în turism din cadrul Primăriei va continua în următoarea perioadă implementarea strategiei de promovare printr-un contact direct cu mediul privat, agenţii de turism şi operatori, pentru a ridica nivelul serviciilor din turism şi a satisface aşteptările celor care vizitează oraşul. (C.B.)
Actualizat:
Sibiul – succes la târgurile de turism
Cele mai citite
Ultimele știri
Avertisment: Țepele continuă la telefon. „Vă sună Ionescu Alexandru”
Directoratul Național de Securitate Cibernetică a atras atenția, joi, că tentativa de fraudă în care apelanții se dau angajați...
Shortcode field is empty!