Connect with us

Administrație

Monica Tatoiu, la Sibiu

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Pe 10 aprilie, Monica Tatoiu, directorul general Oriflame România a fost prezenta la Sibiu. Cu acest prilej i-a invitat pe sibieni sa ia parte la „Ziua Portilor Deschise”, organizata la Casa de Cultura a Sindicatelor. Doamna Monica Tatoiu a precizat ca scopul principal al acestei întâlniri a fost acela de a comunica cu publicul sibian. Pe lânga acesta vizitatorii au putut fi initiati în universul firmei de cosmetice pe care Monica Tatoiu o detine, un univers al frumusetii, sanatatii si al succesului.
Prima întâlnire de acest gen a avut loc la Bucuresti. La întâlnirea cu jurnalistii sibieni, Monica Tatoiu a fost extrem de deschisa si degajata. Ne-a împartasit tainele succesului sau personal si ale companiei pe care o conduce. Si nu în ultimul rând sfaturi despre viata în general. Ne-a povestit cum ea le ofera angajatilor sai masaj, coafor si servicii de îngrijire personala.”în perioada de criza oamenii devin debusolati, au nevoie de o oaza în care sa se regaseasca pe ei însisi, de elementele care-i definesc în spatiu, de capacitatea de a se reflecta în cât mai multe persoane. De aceea trebuie sa te vezi cu oamenii”. De asemenea ne-a marturisit ca ea nu crede în marketing, nici în cultivarea relatiilor pe Internet, în networking. De aceea a si venit la Sibiu. Sa poarte un dialog cu oamenii. Mi-a marturisit ca o sa-si aminteasca momentul în care a stat de vorba cu mine pe banca din fata Casei de Cultura, ca astfel de momente sunt importante în viata pentru ea.”Viata noastra este facuta din momente marunte, care ne fac sa fim diferiti. De aceea mi-am zis, hai sa plec în tara! Sa simt ce se întâmpla în tara. Motivul: sa ne coafam, sa ne machiem, sa vedem împreuna un stand de haine. Nu am vazut femeie care sa nu zâmbeasca la auzul acestor lucruri.”, a spus Monica Tatoiu, directorul Oriflame România.
Nu a mai fost de 6-7 ani la Sibiu si ne-a declarat ca pe ea nu a afectat-o criza. Asta pentru ca în perioda de criza, spunea ea, cresc vânzarile la doua produse: la ciocolata si la cosmetice.
Sibienicele au avut parte de machiaje gratuite, manichiura, masaje si alte tratamente cosmetice gratuite. Pe lânga rasfat si relaxare, vizitatorii, atât barbati, cât si femei au avut posibilitatea sa testeze ultimele inventii ale specialistilor în cosmetica, si sa beneficieze de discounturi la achizitionarea produselor.
Un alt punct de atractie al proiectului l-a constituit prezenta Fundatiei „Noi citim”, proiect demarat de compania Monicai Tatoiu, împreuna cu noua edituri românesti, în 2007. Misiunea fundatiei este încurajarea lecturii prin moduri diversificate. O modalitate de crestere a apetitului pentru lectura este posibilitatea de achizitie a titlurilor de ultima ora, la preturi fara adaos. 
Urmatoarele orase în care se va desfasura evenimentul sunt: Constanta, Timisoara, Baia Mare si Cluj.

Comentează

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *