Connect with us

Administrație

Conturarea strategiei de promovare turistica a Sibiului pentru 2010

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Municipalitatea lucreaza în prezent la definitivarea strategiei de promovare a Sibiului în domeniul turistic pentru anul 2010, prin intermediul Biroului de Promovare si Dezvoltare în Turism.

Sibiul a obtinut rezultate bune la târgurile de turism din tara si strainatate la care a participat în 2009. Din acest motiv, municipalitatea planifica participare la târguri de profil si în 2010. Primul târg la care Sibiul va fi reprezentat este cel de la Stuttgart, în perioada 16 – 24 ianuarie 2010. Vor urma târgurile de turism de la Berlin (10-14 martie), Bucuresti (25-28 martie), Klagenfurt (15-18 aprilie), Bucuresti (octombrie), Londra (noiembrie) si Paris.

O alta componenta a strategiei de promovare turistica este elaborarea de materiale informative pentru acest domeniu. în 2009, un nou material de promovare, o brosura intitulata „Sibiu. Tânar din 1191” a fost conceputa si tiparita în româna si engleza. în prima parte a anului 2010 aceasta brosura va fi disponibila în sapte limbi: româna, engleza, germana, franceza, spaniola, maghiara si poloneza. în acest fel, informatia va ajunge la vizitatorii orasului nostru si la potentialii turisti care vor vizita standurile Sibiului din târgurile de profil în limba materna. Variantele în româna, engleza, franceza si germana vor fi disponibile si în format tiparit si în format electronic, pe site-ul turistic al Sibiului iar variantele în poloneza, maghiara si spaniola vor putea fi descarcate de pe site. Acest demers a fost întreprins în contextul în care trend-ul international în turism este acela de accesare directa a informatiei de catre turist, fie în format electronic, pe site, fie în format tiparit.

în aceeasi directie, biroul specializat din cadrul Primariei a initiat în 2009 un newsletter electronic care este livrat periodic abonatilor. Printre acestia se numara proprietari de unitati de cazare care afla în acest fel, în timp util, pasii facuti de municipalitate în domeniul promovarii unitare a orasului.

Pentru o buna comunicare cu hotelierii si proprietarii de pensiuni, moteluri si hosteluri, municipalitatea va face publica lista cu târgurile de profil la care Sibiul va fi reprezentat prin intermediul newsletter-urilor de la începutul anului 2010. în acest fel, cei care doresc sa prezinte oferta lor vor putea face acest lucru în standul Sibiului.

„Vom consolida relatiile cu proprietarii de unitati de cazare pentru a promova adevarata imagine a Sibiului si pentru a-i ajuta pe dezvoltatorii din domeniu sa îsi faca cunoscuta oferta. Cred ca este una dintre modalitatile prin care noi putem încuraja afacerile în acest domeniu” a declarat primarul Klaus Iohannis în conferinta de presa.

 

Comentează

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *