16.2 C
Sibiu
vineri, iunie 14, 2024

Schimbări în programul autobuzelor

Publicitate

Cele mai citite

Consiliul Local Sibiu a aprobat în 26 martie Hotărârea privind aprobarea modificării programului de circulaţie pentru transportul public de călători în Municipiul Sibiu. Printre modificări se numără schimbarea programului traseelor autobuzelor 7 şi 9 în ziua de duminică şi respectiv înlocuirea troilebuzului T5 cu autobuzul 92. Programul a intrat în vigoare începând de la 1 aprilie. Argumentul schimbării pro­gramului de circulaţie la autobuze a fost reducerea costurilor. Cea mai controversată decizie a fost aceea a scoaterii troleibuzului T5. Prin această schimbare s-a dorit evitarea circulaţiei pe contrasens pe Str. Rahovei şi Gh. Dima. ,,Executarea noilor programe va conduce la reducerea parcursului lunar de autobuze cu aproximativ 7.800 km. Implicit acest demers va conduce şi la reducerea consumului de carburanţi şi bineînţeles a costurilor, a declarat directorul general al Tursib, Adrian Popa. Alte modificări de program se vor face pe traseele autobuzelor 2, 6, 51, 111, 112, 115, 116, 117 şi 118 în zilele lucrătoare. Restul programelor va rămâne nemodificat. ,,În luna no­iembrie am făcut şi un studiu de trafic, centrat mai ales pe orele de vârf, de maximă circulaţie, tocmai în scopul depistării transportului ineficient. Suntem singurii din ţară care am realizat un astfel de studiu, cu o firmă din Germania, ne-a mai declarat directorul Tursib. Adio troleibuz ? Singurele troleibuze din Sibiu care au mai rămas sunt T1 şi T2. Acest lucru a contribuit la nemulţumirea preşedintelui Aso­cia­­ţiei Transira, Silviu Sîntea, apărător al tro­leibuzelor ca mijloace de transport în comun nepoluante. Acesta con­testă faptul că au fost scoase din circulaţie troilebuzele, insis­tând pe partea ecologică a problemei. Inginerul Silviu Sîntea e nemulţumit de faptul că Tursib a înlocuit troleibuzul T5 cu autobuzul 92, înainte de Hotărârea Consiliului Local Sibiu. De aceea a făcut o plângere la Consiliul Local Sibiu, dar nu a primit nici un răspuns în acest sens. ,,Faptul că nu există studii de trafic, că se înfiinţează şi se desfiinţează trasee fară bază legală, fără fundamentare tehnico-economică, fără consultarea so­cietăţii civile, este o constantă a activitaţii Tursib S.A Sibiu şi a fost adusă la cunoştinţa opiniei publice încă din anul 2006, a susţinut Silviu Sîntea. Preşedintele Transira se mai plânge de faptul că rutele A9, 21, 111, 112, 118, 201 şi T2 au fost date în folosinţă încă de la 1 februarie, fără a exista o hotărâre a legislativului local. ,,Toate hotărârile Consiliului Local nu au avut suport legal. Traseele 111, 112, 113, 116 sunt trasee fără nici un rost. După ce au dat drumul la aceste trasee au ajuns şi ei la concluzia că trebuie să respecte legea, a mai spus pre­şedintele Asociaţiei Transira. Călători mulţumiţi Călătorii sibieni sunt însă mulţumiţi de noul program de cir­culaţie. ,,Circulă destul de bine şi troleibuzele şi autobuzele. Auto­buzul 11 circulă foarte bine, dar i s-a schimbat traseul datorită lucrărilor. Oricum eu circul mai mult cu bicicleta şi pe jos, spune domnul Sârbu din Sibiu. Doamna Cornelia se deplasează de obicei cu autobuzul 11. ,,Circulă foarte bine şi autobuzele 5 şi 12. Cu acesta din urmă mai circul, când mă duc la o nepoată.

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

FITS 2024 implică zeci de universităţi de prestigiu din întreaga lume

Festivalul Internaţional de Teatrul de la Sibiu găzduieşte şi în acest an întâlnirea dintre mai multe universităţi de prestigiu,...

Publicitate

Cele mai citite

Consiliul Local Sibiu a aprobat în 26 martie Hotărârea privind aprobarea modificării programului de circulaţie pentru transportul public de călători în Municipiul Sibiu. Printre modificări se numără schimbarea programului traseelor autobuzelor 7 şi 9 în ziua de duminică şi respectiv înlocuirea troilebuzului T5 cu autobuzul 92. Programul a intrat în vigoare începând de la 1 aprilie. Argumentul schimbării pro­gramului de circulaţie la autobuze a fost reducerea costurilor. Cea mai controversată decizie a fost aceea a scoaterii troleibuzului T5. Prin această schimbare s-a dorit evitarea circulaţiei pe contrasens pe Str. Rahovei şi Gh. Dima. ,,Executarea noilor programe va conduce la reducerea parcursului lunar de autobuze cu aproximativ 7.800 km. Implicit acest demers va conduce şi la reducerea consumului de carburanţi şi bineînţeles a costurilor, a declarat directorul general al Tursib, Adrian Popa. Alte modificări de program se vor face pe traseele autobuzelor 2, 6, 51, 111, 112, 115, 116, 117 şi 118 în zilele lucrătoare. Restul programelor va rămâne nemodificat. ,,În luna no­iembrie am făcut şi un studiu de trafic, centrat mai ales pe orele de vârf, de maximă circulaţie, tocmai în scopul depistării transportului ineficient. Suntem singurii din ţară care am realizat un astfel de studiu, cu o firmă din Germania, ne-a mai declarat directorul Tursib. Adio troleibuz ? Singurele troleibuze din Sibiu care au mai rămas sunt T1 şi T2. Acest lucru a contribuit la nemulţumirea preşedintelui Aso­cia­­ţiei Transira, Silviu Sîntea, apărător al tro­leibuzelor ca mijloace de transport în comun nepoluante. Acesta con­testă faptul că au fost scoase din circulaţie troilebuzele, insis­tând pe partea ecologică a problemei. Inginerul Silviu Sîntea e nemulţumit de faptul că Tursib a înlocuit troleibuzul T5 cu autobuzul 92, înainte de Hotărârea Consiliului Local Sibiu. De aceea a făcut o plângere la Consiliul Local Sibiu, dar nu a primit nici un răspuns în acest sens. ,,Faptul că nu există studii de trafic, că se înfiinţează şi se desfiinţează trasee fară bază legală, fără fundamentare tehnico-economică, fără consultarea so­cietăţii civile, este o constantă a activitaţii Tursib S.A Sibiu şi a fost adusă la cunoştinţa opiniei publice încă din anul 2006, a susţinut Silviu Sîntea. Preşedintele Transira se mai plânge de faptul că rutele A9, 21, 111, 112, 118, 201 şi T2 au fost date în folosinţă încă de la 1 februarie, fără a exista o hotărâre a legislativului local. ,,Toate hotărârile Consiliului Local nu au avut suport legal. Traseele 111, 112, 113, 116 sunt trasee fără nici un rost. După ce au dat drumul la aceste trasee au ajuns şi ei la concluzia că trebuie să respecte legea, a mai spus pre­şedintele Asociaţiei Transira. Călători mulţumiţi Călătorii sibieni sunt însă mulţumiţi de noul program de cir­culaţie. ,,Circulă destul de bine şi troleibuzele şi autobuzele. Auto­buzul 11 circulă foarte bine, dar i s-a schimbat traseul datorită lucrărilor. Oricum eu circul mai mult cu bicicleta şi pe jos, spune domnul Sârbu din Sibiu. Doamna Cornelia se deplasează de obicei cu autobuzul 11. ,,Circulă foarte bine şi autobuzele 5 şi 12. Cu acesta din urmă mai circul, când mă duc la o nepoată.

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

FITS 2024 implică zeci de universităţi de prestigiu din întreaga lume

Festivalul Internaţional de Teatrul de la Sibiu găzduieşte şi în acest an întâlnirea dintre mai multe universităţi de prestigiu,...

Știri pe același subiect