Connect with us

Administrație

Bilete de tratament mult prea puţine

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Sute de pensionari sibieni se înghesuie la Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Sibiu în speranţa că vor primi luna aceasta biletele pentru un sejur în staţiunile balneare din ţară. Însă mulţi dintre aceştia vor mai avea de aşteptat, deoarece biletele de tratament sunt puţine, pentru luna iunie fiind alocate doar 330 de astfel de bilete. Până în data de 02 iunie2009, inclusiv, au fost eliberate 157 de bilete, persoanelor ale căror cereri au fost aprobate. Potrivit declaraţiilor repre­zentanţilor CJP Sibiu, pentru această lună, au fost înregistrate aproximativ 770 de cereri pentru bilete. Aceste bilete de tratament se repartizează pensionarilor în ordinea în care aceştia şi-au depus cererile. Lista persoanelor cărora li s-au alocat bilete de tratament, pentru fiecare serie, se afişează la avizierul CJP Sibiu şi poate fi consultată. Biletele de tratament balnear neridicate de către cei aflaţi pe lista de alocare, cu cinci zile lucrătoare înainte de începerea sejurului, se redistribuie altor solicitanţi care au depus cereri în termenul stabilit. Criteriile stabilite de C.N.P.A.S., în baza cărora se acordă biletele pentru tratament balnear sunt: calitatea de pensionar sau de asigurat al sistemului public de pensii, de asigurat al sistemului de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale, de beneficiar al prevederilor cu caracter special (Legea nr. 189/2000, Decret-Lege nr. 118/1990, Legea nr. 44/1994, Legea nr. 49/1999), calitatea de pensionar al sistemului pensiilor militare de stat şi asigurărilor sociale din domeniul apărării naţionale, ordinii publice şi siguranţei naţionale, calitatea de pensionar al sistemului pensiilor de stat şi alte drepturi de asigurări sociale ale poliţiştilor. Alte criterii vizează existenţa unei afecţiuni medicale care să necesite tratament balnear, în conformitate cu prevederile legale, numărul locurilor la tratament balnear finanţat din bugetul asigurărilor sociale de stat şi aprobat prin legea anuală, ordinea de depunere a cererilor, prin care se solicită bilete de tratament balnear, în limita repartiţiei, pe serii, staţiuni sau unităţi de cazare, şi nu în ultimul rând domiciliul sau reşedinţa să fie în România. Cererile se înregistrează cu două luni înainte de luna în care solicitantul doreşte să efectueze tratamentul balnear. Durata unei serii de tratament este de 18 zile. Doris Lupu

PUBLICITATE
PUBLICITATE
Comentează

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Datele sibienilor privind serviciul de salubrizare, accesibile online

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Sibienii au de-acum la dispoziție o platformă online pe care pot urmări în timp real informațiile la taxa de salubrizare și la cantitățile de deșeuri colectate. Informațiile sunt aceleași cu cele folosite de serviciul de salubrizare pentru taxare.

Primăria Municipiului Sibiu a lansat, în colaborare cu operatorul de salubrizare SOMA, o platformă electronică pe care sibienii vor avea posibilitatea să consulte în timp real informațiile referitoare la gestionarea deșeurilor pe care le generează în gospodării și cu privire la taxa de salubrizare pe care o datorează.

Accesarea platformei se face direct din site-ul primăriei, pe adresa salubrizare.sibiu.ro

PUBLICITATE
Ara_002

Informații online Salubrizare Sibiu 

Creând un cont pe această platformă, în câțiva pași simpli, sibienii pot beneficia de următoarele instrumente electronice:

  • Vizualizarea numărului de colectări a pubelelor pentru deșeuri reziduale (negru) pentru locul de consum respectiv
  • Consultarea tipului de abonament activ în prezent pentru locul de consum respectiv
  • Vizualizarea costului lunar al pachetului de servicii selectat
  • Depunerea declarațiilor pentru taxa de salubrizare, fie noi, fie rectificative
  • Comunicarea directă, electronică, cu operatorul de salubrizare Soma prin accesarea secțiunii CERERI ȘI AJUTOR. De asemenea, la dispoziția cetățenilor stă adresa management.salubrizare@sibiu.ro pentru comunicarea cu Serviciul Public de Management Salubrizare și Protecția Mediului.

CUM VĂ CONECTAȚI PE PLATFORMĂ:

Pasul 1. Solicitarea credențialelor necesare pentru crearea contului.

Dacă aveți deja cont pe platforma de e-administrație de pe sibiu.ro, trebuie să transmiteți un e-mail către management.saubrizare@sibiu.ro și veți primi ca răspuns credențialele necesare pentru crearea contului: un număr personal și un cod unic.

PUBLICITATE

Utilizatorii care nu sunt înregistrați pe platforma de E-administrație cu adresa de e-mail, pot solicita în baza actului de identitate credențialele la sediul Serviciului Public de Management Salubrizare și Protecția Mediului (str.9 Mai, nr.16) sau la sediul Direcției Fiscale Locale Sibiu (str. Turismului, nr. 15A).  Deplasarea la ghișee este necesară pentru a proteja siguranța datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Pasul 2.Creați un cont pe  www.salubrizare.sibiu.ro

Folosiți adresa dumneavoastră de e-mail, urmați instrucțiunile și verificați contul creat. Veți primi un e-mail care vă permite printr-un simplu click să confirmați acest cont.

PUBLICITATE

Pasul 3. Indicați locul dumneavoastră de consum

După ce ați confirmat contul, folosind numărul personal și codul unic pe care le-ați primit pe e-mailul dumneavoastră, puteți indica locul de consum pentru care plătiți taxa de salubrizare.

Pasul 4. Verificați datele și validați codul pubelelor

PUBLICITATE

După ce ați definit locul de consum, este important să verificați acuratețea datelor înregistrate. În cadrul platformei digitale puteți să vă gestionați declarația de salubrizare,  să confirmați codul pubelelor alocate sau platforma unde sunteți arondat să depuneți deșeurile. Găsiți codul pubelelor înscris pe autocolantul lipit pe pubela neagră, iar codul platformei unde sunteți arondat și locația acesteia se pot vizualiza în cadrul declarației de impunere.

Subliniem că, în conformitate cu noul Regulament privind taxa de salubrizare în municipiul Sibiu, este obligatoriu să fiți conectat la serviciile de salubrizare, ceea ce presupune depunerea unei declarații de salubrizare, iar dacă ați depus deja declarația este obligatorie verificarea datelor introduse în sistem prin declarațiile depuse anterior pentru ca acestea să corespundă cu realitatea curentă.

Reamintim că plata taxei de salubrizare este posibilă și în format electronic. Fără a vă deplasa la ghișeele Primăriei, prin platforma de e-administrație de pe sibiu.ro, puteți efectua plata sumelor datorate.

PUBLICITATE

CITEȘTE MAI MULT

Administrație

Acțiuni de dezinsecție împotriva țânțarilor și căpușelor, în Sibiu

Avatar

Publicat

pe

În perioada 24-25 septembrie este programată cea de-a șasea campanie din acest an împotriva țânțarilor și cea de a treia împotriva căpușelor de pe domeniul public al municipiului Sibiu.

Firma contractată de Primăria Sibiu va împrăștia substanțele în parcuri, spații verzi, în zonele de blocuri, pe malurile râurilor și pârâurilor, în spațiile verzi ale unităților de învățământ, în Cimitirul municipal și Grădina Zoologică.

PUBLICITATE

“Deși substanțele folosite – Cymina Ultra și respectiv Deltatim Plus – sunt avizate de Ministerul Sănătății și nu prezintă pericol pentru populație, cei cu probleme respiratorii sau cardiace, precum și copiii sunt rugați să nu intre în raza directă de acțiune a echipamentelor de pulverizat.

În situația în care condițiile meteo sunt nefavorabile, cele două acțiuni vor fi reprogramate”, transmit reprezentanții municipalității.

PUBLICITATE
CITEȘTE MAI MULT

Administrație

Se distribuie pachetele cu produse alimentare pentru beneficiarii din Sibiu

Avatar

Publicat

pe

Începând de astăzi, 24 septembrie, Direcția de Asistență Socială din cadrul Primăriei Sibiu va începe distribuirea celor 883 de pachete cu produse alimentare către persoanele cu venituri reduse din municipiul Sibiu.

Aceasta este a treia tranșă de produse primite în cadrul programului „Acordarea de pachete cu ajutoare alimentare în cadrul POAD 2018-2020”, finanțat de Fondul de Ajutor European. Programul se adresează persoanelor beneficiare de alocație pentru susținerea familiei și de venit minim garantat.

PUBLICITATE

Fiecare pachet conține 5 kg făină de grâu, 4 kg de mălai, 2 pungi de paste făinoase, 4 l de ulei, 2 kg de zahăr, 4 kg de orez, 5 conserve de carne de vită, 3 conserve de carne de porc, 5 conserve de pateu de ficat de porc, 2 borcane de compot de fructe, 1 borcan de gem de fructe, 1 borcan gem de fructe dietetic.

Produsele vor fi preambalate într-o cutie de carton, însumând o greutate de aproximativ 25 kg. Alimentele vor putea fi ridicate de la Cantina Municipiului de pe Calea Gușteriței nr.22, în intervalul orar 8-15. Vineri, 24 septembrie, luni, 27 septembrie și miercuri 29 septembrie, pot ridica alimentele persoanele beneficiare de venit minim garantat, iar marți, 28 septembrie și joi, 30 septembrie, de către beneficiarii de alocație pentru susținerea familiei.

Pentru ridicarea pachetelor beneficiarii trebuie să se prezinte cu cartea de identitate/buletinul/carte de identitate provizorie și certificatul de naștere pentru copiii sub 14 ani, în original

PUBLICITATE

“Persoanele care se prezintă pentru ridicarea pachetelor sunt obligate să respecte măsurile de prevenire a răspândirii infecției cu coronavirus, respectiv purtarea măștii de protecție, menținerea distanțării fizice în perioada de așteptare pentru preluarea produselor și utilizarea dezinfectantului pentru mâini, pus la dispoziție de Cantina Municipiului, au transmis reprezentanții municipalității.

PUBLICITATE
CITEȘTE MAI MULT
Ad
PUBLICITATE
PUBLICITATE

DELGAZ

PUBLICITATE

Subiecte

ULTIMA ORĂ

CELE MAI CITITE