12.2 C
Sibiu
joi, martie 28, 2024

CGS: performanță și competiție. Advertorial

Cele mai citite

Computer Generated Solutions (CGS) Romania face parte din compania americană Computer Generated Solutions (CGS) care a fost înființată la New York, în anul 1984. In România, CGS deține 4 sedii și aproape 3000 de angajați, fiind în prezent, cea mai mare companie de tip suport center din țară. Clienții CGS Romania sunt companii de renume mondial, multe dintre ele prezente în Top Forbes 500, firme de nivel european sau mari companii din România. Clienții străini deservesc consumatori din întreaga lume, asfel că angajatii CGS Romania câștigă experiență profesională lucrând cu piețe precum SUA, țări din Vestul și Centrul Europei etc.
CGS Romania este atractivă pentru candidați datorită posibilitatilor de dezvoltare pe care le oferă oricărui angajat din cadrul companiei. 90% din echipa de management a companiei este formată din angajați care au promovat din interiorul companiei, dovedind că au abilitățile necesare pentru un post de team leader, quality assurance, project manager, trainer, recruiter, technical support nivel 2 etc. Un alt motiv pentru care compania a devenit atractivă pentru candidați se referă la training-urile si acțiunile de formare a noilor angajați își demonstrează abilitățile în timpul procesului de recrutare.
Candidatul ideal pentru CGS este acela care, pe lângă competențele specifice job-ului, are dorința să învețe, să se dezvolte, să lucreze într-un mediu tânăr si dinamic. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.
Pe lângă beneficiile financiare, un job în cadrul CGS Romania, le oferă angajatilor sai posibilitatea de a-și perfecționa abilitățile de a comunica într-o limba străina, prin interacțiunea directă cu vorbitori nativi, într-un mediu multicultural, dar și beneficiul de a lucra după un orar flexibil care permite, spre exemplu, continuarea studiilor. In plus, la nivelul fiecăruia dintre sedii, se organizează concursuri tematice între echipele fiecărui departament, în urma cărora angajații pot câștiga diverse premii, precum: sume de bani, gadget-uri sau chiar excursii în România sau în străinătate.
Tur virtual CGS: youtube
1) Specialist Relatii Clienti
Echipa noastra ajuta clientii sa rezolve problemele de suport tehnic sau comerciale.
Daca ai bune abilitati de comunicare, esti ambitioasa/ambitios si proactiv/a, te invitam sa te alaturi echipei noastre. Cautam colegi care sa fie punctuali si seriosi, sa manifeste spirit de echipa si sa lucreze eficient in conditii de stres.
Crezi ca descrierea ti se potriveste? Stii sa utilizezi un calculator? Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.
Descrierea jobului:
Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor, identificarea problemelor cu care se confrunta acestia si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare;
Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit
Inregistrarea interactiunii cu clientul
Oferim un pachet salarial atractiv, traininguri de dezvoltare profesionala si posibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, daca este cazul (pentru studenti sau masteranzi).
Suntem o echipa tanara si avem un mediu de lucru modern si competitiv: daca it doresti acelasi lucru, te invitam sa aplici pentru acest job.
2) Kunden-Support Spezialisten – Hermannstadt
Kompetentzen in Deutsch
In der Lage zu sein, unabhängig, effizient zu arbeiten und Fristen einzuhalten;
Eigenmotivation, Detail-orientiert und organisiert;
Erfahrung in Hard-und Software-Problemen;
Ausgezeichnete Kommunikationsfähigkeiten (mündlich und schriftlich), zwischenmenschliche , organisatorische und
Präsentationsfähigkeiten;
Kunden-Unterstützung und technische Problemlösung per Telefon und E-Mail;
Installation und Konfiguration von Computer-Hardware Betriebssysteme und Anwendungen;
Problembehandlung in System-und Netzwerk-Probleme und Diagnose und Behebung von Hardware / Software-Fehler;
Unterstützung einschließlich in der Verfahrensdokumentation;
Reaktion innerhalb der vereinbarten Fristen;
·Ein ständiges Arbeiten an einer Aufgabe bis zum Abschluss;
Prioritäten setzen bzw Verwalten von mehreren offenen Fällen, zur gleichen Zeit;
Eine gute Zusammenarbeit mit Kunden und anderen Fachleuten herstellen
3) Inbound Telesales Representative
Do you have English skills and can you easily convince others to trust you?
Do you need experience and money at the same time and are you searching for a job?
At CGS we are hiring on a brand new customer service-sales combined position!
CGS offers a great paid training experience for 6 weeks and continuous support with feedback in order for you to perform, learn and give the best you’ve got while working with US customers over the phone!
Last but not least, do you think you need a new Smartphone? Is your Laptop running slow and you would like a new one? Is your living room dreaming for a big screen TV? All these prizes and a lot more will be available soon!
Like that wouldn`t be enough, you can grow within our company if you have what it takes, and I think you do.
4) Customer Support with French
We are in the business of helping people: we resolve customer questions, complaints and requests via telephone. Are you proficient in French? Are you very skilled in using a computer? If so, we are glad to meet you!
We are looking for colleagues able to meet results as requested by management and prove to be a client oriented person. If you pay attention to detail and accuracy, have problem analysis and problem-solving skills, we invite you to apply for this job.
Experience in related fields Customer Care is desired, but not mandatory.
Job description:
Resolve customer questions, complaints and requests via telephone
Respond promptly to customer inquiries
Handle and resolve customer complaints
Perform customer verifications
Manage customers’ accounts
Offer customer support using different software applications
Record details of actions taken
5) Customer Support with Italian
We are in the business of helping people: we resolve customer questions, complaints and requests via telephone. Are you proficient in Italian? Are you very skilled in using a computer? If so, we are glad to meet you!
We are looking for colleagues able to meet results as requested by management and prove to be a client oriented person. If you pay attention to detail and accuracy, have problem analysis and problem-solving skills, we invite you to apply for this job.
Experience in related fields Customer Care is desired, but not mandatory.
Job description:
Resolve customer questions, complaints and requests via telephone
Respond promptly to customer inquiries
Handle and resolve customer complaints
Perform customer verifications
Manage customers’ accounts
Offer customer support using different software applications
Record details of actions taken
6) Customer Support with Spanish
We are in the business of helping people: we resolve customer questions, complaints and requests via telephone. Are you proficient in Spanish? Are you very skilled in using a computer? If so, we are glad to meet you!
We are looking for colleagues able to meet results as requested by management and prove to be a client oriented person. If you pay attention to detail and accuracy, have problem analysis and problem-solving skills, we invite you to apply for this job.
Experience in related fields Customer Care is desired, but not mandatory.
Job description:
Resolve customer questions, complaints and requests via telephone
Respond promptly to customer inquiries
Handle and resolve customer complaints
Perform customer verifications
Manage customers’ accounts
Offer customer support using different software applications
Record details of actions taken
7) Consultant Relatii Clienti cu limba maghiara
Candidatul ideal:
Bune abilitati de comunicare
Ambitios si proactive
Punctual si serios
Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
Spirit de echipa
Rezistenta la stress
Cunostinte de lucru pe calculator
Descrierea jobului:
Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor atat in limba romana cat si in limba maghiara
Identificarea problemelor cu care se confrunta acestia
Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit
Inregistrarea interactiunii cu clientul.
Oferim un pachet salarial atractiv, traininguri de dezvoltare profesionala si posibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, daca este cazul (pentru studenti sau masteranzi).
Suntem o echipa tanara si avem un mediu de lucru modern si competitiv: daca it doresti acelasi lucru, te invitam sa aplici pentru acest job.

spot_img
spot_img
Ultimele știri

Peste 18.000 de persoane din Sibiu au buletinele expirate

La finalul lunii februarie 2024, în Registrul național pentru evidența persoanelor, au fost înregistrate 18.630 de persoane cu acte...
spot_img
Shortcode field is empty!

Știri pe același subiect