Connect with us

Administrație

Noile trasee TURSIB

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

În aproximativ o lună de zile va intra în vigoare o nouă etapă din cadrul programului de modernizare a transportului public în comun – reconfigurarea traseelor TURSIB şi introducerea abonamentului unic. Pentru informarea cât mai bună a sibienilor cu privire la modificările care vor interveni din data de 15 noiembrie în transportul public în comun vă prezentăm mai jos configurarea noilor trasee: Linii principale (1) CIMITIR – OBOR Itinerar Dus: Cimitir – Calea Dumbrăvii – str. Gh. Dima – str. Rahovei – B-dul M.Viteazu – Calea Dumbrăvii – Piaţa Unirii – B-dul Victoriei – str. Transilvaniei – str. V. Cârlova – str. Maramureşului – str. Malului – Piaţa Cibin – str. Cibinului – str. Rus­ciorului – str. Lungă – Calea ªurii Mari – Obor (Viile Sibiului). Întors: (Viile Sibiului) Obor – Calea ªurii Mari – str. Lungă – str. Gladiolelor – str. Râului – str. Metalurgiştilor – str. Distribuţiei – str. Autogării – şos. Alba Iulia – str. Dealului – str. Banatului – B-dul Victoriei – Piaţa Unirii – Calea Dumbrăvii – B-dul M. Viteazu – str. N. Iorga – Calea Cisnădiei – str. M. Millo – Calea Dumbrăvii – Cimitir. (Până la finalizarea lucrărilor de pe str. Rusciorului se va circula deviat pe str. Gladiolelor). (2) ZONA INDUSTRIALă EST – PIAţA CIBIN Itinerar Dus: (Eurofoam) IRMES – str. ªtefan cel Mare – str. Semaforului – B-dul V. Milea – Piaţa Unirii – B-dul C. Coposu – pe sub podul gării – Gară – str. G-ral Magheru – str. Constituţiei – str. Abatorului – Tg. Fânului – str. Râului – str. I.L.Caragiale (Piaţa Cibin). Întors: (Piaţa Cibin) str. I.L.Caragiale – str. Lungă – str. Rusciorului – Tg. Fânului – str. N. Teclu – str. Regele Ferdinand – str. G-ral Magheru – str. Constituţiei – B-dul C. Coposu – Piaţa Unirii – B-dul V. Milea – str. Semaforului – str. ªtefan cel Mare – IRMES (Eurofoam). (Până la finalizarea lucrărilor de pe str. Rusciorului se va circula deviat pe str. Gladiolelor). (5) VALEA AURIE – GARă Itinerar Dus: Valea Aurie (str. Poiana) – str. Ludoş – Calea Poplăcii – str. Avrig – B-dul Victoriei – Piaţa Unirii – B-dul C. Coposu – pe sub podul gării – Gară. Întors: Gară – str. G-ral Magheru – str. Constituţiei – B-dul C.Coposu – Piaţa Unirii – B-dul Victoriei – str. Avrig – Calea Poplăcii – str. Valea Aurie – str. Poiana. Liniile secundare vor face legătura între: (10) TURNIªOR şi GUªTERIţA cu plecare de pe strada Zăvoi şi până la CEMA (Tabacarie)- peste podul gării – dus-întors. (11) CEDONIA – SC CONTI­NENTAL cu plecare din staţiile cu acelaşi nume – tur-retur . (12) PIAţA RAHOVA – SEM­BRAZ cu plecare de la Piaţa Rahova, cu trecere prin Piaţa Unirii şi staţie finală Sembraz (şi retur). (13) GARă – DUMBRAVA (Muze­ul Satului), pe Calea Dumbrăvii, cu trecere prin Piaţa Unirii. (14) VALEA AURIE- LIBRA cu plecare la dus de pe strada Poiana şi staţie finală hotelul Libra în cartierul Lazaret şi retur. (15) VALEA AURIE – PIAţA RAHOVA – SHOPPING CITY – STR. SEMAFORULUI – STR.BÂLEA -GARă şi retur. (16) VALEA AURIE – TEREZIAN (Până la finalizarea lucrărilor de pe strada Rusciorului se va circula deviat astfel : str. Malului – str. Cibinului – capăt de linie staţia « INDES » (podul de piatră) – str. Râului – str. Metalurgistilor. (17) ªTRAND – str. Moldovei – B-dul Victoriei – GARă (18) GARă – PIAţA CLUJ – ţIGLARI până în zona de blocuri (Până la finalizarea lucrărilor de pe strada Rusciorului se va circula deviat pe str. Gladiolelor). Traseele profesionale 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 rămân neschimbate. În perioada 24 – 25 octombrie sibienii vor primi în cutiile poştale pliante informative despre noul plan al traseelor şi planul de tarifare. La începutul lunii noiembrie publicul călător va avea la dispoziţie o broşură detaliată cu toate traseele şi programele de circulaţie care va putea fi achiziţionată de la chioşcurile şi agenţiile Tursib. Pentru o cât mai bună informare a publicului cu privire la noile trasee Tursib care vor intra în vigoare din data de 15 noiembrie, Tursib pune la dispoziţia cetăţenilor un -call center- pe numărul de telefon 0800 800 586 care va funcţiona din data de 1 noiembrie de luni până vineri, între orele 7 şi 22. La acest număr de telefon, publicul poate afla informaţii cu privire la traseele pe care le pot folosi pentru a ajunge la locul de muncă, la şcoală sau în zonele de cumpărături. De asemenea, la acest numărul de telefon vor putea afla informaţii despre noul sistem de tarifare care va fi introdus în­cepând din data de 15 noiembrie – abonamentul unic. (L.V.)

PUBLICITATE
PUBLICITATE
Comentează

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Datele sibienilor privind serviciul de salubrizare, accesibile online

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

Sibienii au de-acum la dispoziție o platformă online pe care pot urmări în timp real informațiile la taxa de salubrizare și la cantitățile de deșeuri colectate. Informațiile sunt aceleași cu cele folosite de serviciul de salubrizare pentru taxare.

Primăria Municipiului Sibiu a lansat, în colaborare cu operatorul de salubrizare SOMA, o platformă electronică pe care sibienii vor avea posibilitatea să consulte în timp real informațiile referitoare la gestionarea deșeurilor pe care le generează în gospodării și cu privire la taxa de salubrizare pe care o datorează.

Accesarea platformei se face direct din site-ul primăriei, pe adresa salubrizare.sibiu.ro

PUBLICITATE
Ara_002

Informații online Salubrizare Sibiu 

Creând un cont pe această platformă, în câțiva pași simpli, sibienii pot beneficia de următoarele instrumente electronice:

  • Vizualizarea numărului de colectări a pubelelor pentru deșeuri reziduale (negru) pentru locul de consum respectiv
  • Consultarea tipului de abonament activ în prezent pentru locul de consum respectiv
  • Vizualizarea costului lunar al pachetului de servicii selectat
  • Depunerea declarațiilor pentru taxa de salubrizare, fie noi, fie rectificative
  • Comunicarea directă, electronică, cu operatorul de salubrizare Soma prin accesarea secțiunii CERERI ȘI AJUTOR. De asemenea, la dispoziția cetățenilor stă adresa management.salubrizare@sibiu.ro pentru comunicarea cu Serviciul Public de Management Salubrizare și Protecția Mediului.

CUM VĂ CONECTAȚI PE PLATFORMĂ:

Pasul 1. Solicitarea credențialelor necesare pentru crearea contului.

Dacă aveți deja cont pe platforma de e-administrație de pe sibiu.ro, trebuie să transmiteți un e-mail către management.saubrizare@sibiu.ro și veți primi ca răspuns credențialele necesare pentru crearea contului: un număr personal și un cod unic.

PUBLICITATE

Utilizatorii care nu sunt înregistrați pe platforma de E-administrație cu adresa de e-mail, pot solicita în baza actului de identitate credențialele la sediul Serviciului Public de Management Salubrizare și Protecția Mediului (str.9 Mai, nr.16) sau la sediul Direcției Fiscale Locale Sibiu (str. Turismului, nr. 15A).  Deplasarea la ghișee este necesară pentru a proteja siguranța datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Pasul 2.Creați un cont pe  www.salubrizare.sibiu.ro

Folosiți adresa dumneavoastră de e-mail, urmați instrucțiunile și verificați contul creat. Veți primi un e-mail care vă permite printr-un simplu click să confirmați acest cont.

PUBLICITATE

Pasul 3. Indicați locul dumneavoastră de consum

După ce ați confirmat contul, folosind numărul personal și codul unic pe care le-ați primit pe e-mailul dumneavoastră, puteți indica locul de consum pentru care plătiți taxa de salubrizare.

Pasul 4. Verificați datele și validați codul pubelelor

PUBLICITATE

După ce ați definit locul de consum, este important să verificați acuratețea datelor înregistrate. În cadrul platformei digitale puteți să vă gestionați declarația de salubrizare,  să confirmați codul pubelelor alocate sau platforma unde sunteți arondat să depuneți deșeurile. Găsiți codul pubelelor înscris pe autocolantul lipit pe pubela neagră, iar codul platformei unde sunteți arondat și locația acesteia se pot vizualiza în cadrul declarației de impunere.

Subliniem că, în conformitate cu noul Regulament privind taxa de salubrizare în municipiul Sibiu, este obligatoriu să fiți conectat la serviciile de salubrizare, ceea ce presupune depunerea unei declarații de salubrizare, iar dacă ați depus deja declarația este obligatorie verificarea datelor introduse în sistem prin declarațiile depuse anterior pentru ca acestea să corespundă cu realitatea curentă.

Reamintim că plata taxei de salubrizare este posibilă și în format electronic. Fără a vă deplasa la ghișeele Primăriei, prin platforma de e-administrație de pe sibiu.ro, puteți efectua plata sumelor datorate.

PUBLICITATE

CITEȘTE MAI MULT

Administrație

Acțiuni de dezinsecție împotriva țânțarilor și căpușelor, în Sibiu

Avatar

Publicat

pe

În perioada 24-25 septembrie este programată cea de-a șasea campanie din acest an împotriva țânțarilor și cea de a treia împotriva căpușelor de pe domeniul public al municipiului Sibiu.

Firma contractată de Primăria Sibiu va împrăștia substanțele în parcuri, spații verzi, în zonele de blocuri, pe malurile râurilor și pârâurilor, în spațiile verzi ale unităților de învățământ, în Cimitirul municipal și Grădina Zoologică.

PUBLICITATE

“Deși substanțele folosite – Cymina Ultra și respectiv Deltatim Plus – sunt avizate de Ministerul Sănătății și nu prezintă pericol pentru populație, cei cu probleme respiratorii sau cardiace, precum și copiii sunt rugați să nu intre în raza directă de acțiune a echipamentelor de pulverizat.

În situația în care condițiile meteo sunt nefavorabile, cele două acțiuni vor fi reprogramate”, transmit reprezentanții municipalității.

PUBLICITATE
CITEȘTE MAI MULT

Administrație

Se distribuie pachetele cu produse alimentare pentru beneficiarii din Sibiu

Avatar

Publicat

pe

Începând de astăzi, 24 septembrie, Direcția de Asistență Socială din cadrul Primăriei Sibiu va începe distribuirea celor 883 de pachete cu produse alimentare către persoanele cu venituri reduse din municipiul Sibiu.

Aceasta este a treia tranșă de produse primite în cadrul programului „Acordarea de pachete cu ajutoare alimentare în cadrul POAD 2018-2020”, finanțat de Fondul de Ajutor European. Programul se adresează persoanelor beneficiare de alocație pentru susținerea familiei și de venit minim garantat.

PUBLICITATE

Fiecare pachet conține 5 kg făină de grâu, 4 kg de mălai, 2 pungi de paste făinoase, 4 l de ulei, 2 kg de zahăr, 4 kg de orez, 5 conserve de carne de vită, 3 conserve de carne de porc, 5 conserve de pateu de ficat de porc, 2 borcane de compot de fructe, 1 borcan de gem de fructe, 1 borcan gem de fructe dietetic.

Produsele vor fi preambalate într-o cutie de carton, însumând o greutate de aproximativ 25 kg. Alimentele vor putea fi ridicate de la Cantina Municipiului de pe Calea Gușteriței nr.22, în intervalul orar 8-15. Vineri, 24 septembrie, luni, 27 septembrie și miercuri 29 septembrie, pot ridica alimentele persoanele beneficiare de venit minim garantat, iar marți, 28 septembrie și joi, 30 septembrie, de către beneficiarii de alocație pentru susținerea familiei.

Pentru ridicarea pachetelor beneficiarii trebuie să se prezinte cu cartea de identitate/buletinul/carte de identitate provizorie și certificatul de naștere pentru copiii sub 14 ani, în original

PUBLICITATE

“Persoanele care se prezintă pentru ridicarea pachetelor sunt obligate să respecte măsurile de prevenire a răspândirii infecției cu coronavirus, respectiv purtarea măștii de protecție, menținerea distanțării fizice în perioada de așteptare pentru preluarea produselor și utilizarea dezinfectantului pentru mâini, pus la dispoziție de Cantina Municipiului, au transmis reprezentanții municipalității.

PUBLICITATE
CITEȘTE MAI MULT
Ad
PUBLICITATE
PUBLICITATE

DELGAZ

PUBLICITATE

Subiecte

ULTIMA ORĂ

CELE MAI CITITE