fbpx
Acum citesti:
Sibiul, promovat ca destinaţie turistică în noul clip al Ministerului Turismului
Intreg articolul 2 minute de lectura

Sibiul, promovat ca destinaţie turistică în noul clip al Ministerului Turismului

Filmările pentru noul clip de promovare a României ca destinaţie turistică s-au încheiat, filmul urmând să reamintească toate atracţiile turistice care fac din România o destinaţie unică. Sibiul este prezent în clip cu Muzeul Civlizaţiei Populare Tradiţionale Astra, o destinaţie emblematică pentru judeţul Sibiu, şi  Hotelul de Gheaţă de la Bâlea Lac, un obiectiv unic în România. În coloana sonoră a clipului de promovare poate fi uşor recunoscut naistul Nicolae Voiculeţ, iar vedeta clipului este fostul număr unu al tenisului mondial, românul Ilie Năstase.

“Având în vedere farmecul şi atractivitatea judeţului nostru, Sibiul nu putea lipsi din acest film de promovare. Le mulțumesc domnilor Năstase și Voiculeț, ambasadori ai turismului românesc, pentru colaborarea noastră. Mă bucur că filmările clipului de promovare a României au ajuns la final și că cei doi domni vor fi parte din acest proiect. Ilie este o personalitate reprezentativă și de necontestat pentru țara noastră, iar melodiile cântate la nai ale maestrului Nicolae Voiculeț fac înconjurul lumii. Am fost onorat să-i văd pe “platoul de filmare” unde au fost surprinse și ultimele cadre ce vor face parte din clipul de promovare a României. Am avut ocazia să discut cu Ilie și cu Nicolae despre viitoare proiecte pentru turismul din țara noastră și le-am lansat invitația să vină la Sibiu pentru un sejur în inima României”, spune  Bogdan Trif, președintele PSD Sibiu și Ministru al Turismului.

Noul clip de promovare va fi lansat în cursul săptămânii viitoare.

La începutul anului, în ianuarie, a mai fost lansat un clip de promovare a României ca destinaţie turistică culturală şi de city break. Nici din acest film nu a putut lipsit Sibiul, reprezentat prin centru istoric şi Muzeul Brukenthal. “Ne-am propus şi am reuşit să realizăm aceste două clipuri. Din 2012 România nu a mai beneficiat de o astfel de promovare, prin intermediul unor clipuri care să fie prezentate pe pieţele externe. Avem o ţară unică şi este obligatoriu să facem cunoscut acest lucru lumii întregi.” a completat Bogdan Trif.

În acest an, sumele bugetate de Guvern pentru Ministerul Turismului permit asigurarea unei promovări eficiente a ţării noastre peste hotare, prin rularea celor două clipuri pe pieţele externe de turism.

Introdu cuvintele cheie si apasa Enter.