Primăria Sibiu a scos la concurs postul de director la Serviciul Public Administrare Baze Sportive și de Agrement al Municipiului Sibiu. Serviciul este unul nou, activ din 1 noiembrie, anul acesta, și se va ocupa, așa cum îi psune și numele, cu administrarea infrastructurii sportive existentă în oraș.
Primăria Municipiului Sibiu organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcţiei de director la Serviciul Public Administrare Baze Sportive și de Agrement al Municipiului Sibiu. Acest serviciu a fost aprobat în ședința Consiliului Local din 31 octombrie 2019 și va fi responsabil cu întreținerea și modernizarea bazei sportive din Sibiu. Serviciul se află în subordinea Consiliului Local Sibiu și va avea 10 angajați, incluzând postul de director.
Potrivit anunțului primăriei, cerințele pentru participarea la concurs și ocuparea funcției sunt: studii universitare de licență absolvite, respectiv studii superioare de lungă durată, vechime în specialitatea studiilor de minim 7 ani și cunoștințe de operare pe calculator la nivel ridicat.
Data limită pentru depunerea dosarelor este 10 decembrie. În 6 ianuarie 2020 vor avea loc două probe pentru candidați, cea eliminatorie, pe calculator și cea scrisă. Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Serviciul Public Administrare Baze Sportive și de Agrement al Municipiului Sibiu va avea ca atribuții principale administrarea, exploatarea, amenajarea și întreținerea stadioanelor aflate în proprietatea municipiului Sibiu, a terenurilor de sport secundare, administrarea zonei de agrement constituită pe structura Lacului Binder, a complexului sportiv Skatepark și a altor zone de agrement aflate în proprietatea municipiului.