Reprezentanții Aeroportului Sibiu au anunțat rebrand-uirea instituției printr-o identitate vizuală nouă, o siglă nouă și un nou website. „Această nevoie a apărut datorită provocărilor specifice industriei aflată în creștere accelerată, cât și din nevoia de performanță prin branding, pe o piață puternic competițională. Noua grafică a logo-ului simbolizează dinamism, optimism, forță și viață, logo-ul descrie mișcarea unui avion care decolează exact din punctul cheie – Aeroportul Internațional Sibiu. Identitatea vizuală este una modernă, ușor de înțeles, adaptată pentru un public larg. Simplitatea logotipului marchează zborul și ascensiunea. Culorile ce formează identitatea vizuală sunt turcoaz și verde crud, acestea fiind și culorile pentru elementele definitorii ale zborului: cerul (albastru) și pământul (verde)”, spun aceștia. Rezultatul imediat așteptat al rebrandingului este creșterea vizibilității brandului atât la nivel național, cât și internațional.
De asemenea, o dată cu noua identitate a fost lansată și noua interfață online a website-ului aeroportului. „ Pentru că ne dorim ca acest website să devină un suport pentru toți pasagerii și partenerii noștri, structura paginii de internet este una intuitivă ce permite o navigare ușoară. Website-ul oferă informații relevante și accesibile, optimizate atât pentru desktop cât și pentru mobil, toate acestea fiind prezentate într-o interfață cu design modern”, mai spun reprezentanții instituției.