2.9 C
Sibiu
sâmbătă, noiembrie 30, 2024

Facultatea de Științe Economice și KeepCalling derulează campanii de promovare online pentru susținerea turismului sibian

Cele mai citite

Pentru a pregati mai bine studentii pentru provocarile unui job real in marketing, Facultatea de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Lucian Blaga” din Sibiu si compania KeepCalling au conceput un program de practica ce ii pune pe studenti intr-o situatie autentica de lucru: realizarea unei campanii de promovare online pentru evenimente din judetul Sibiu care pana acum se adresau, în principal comunitatilor locale Obiectivele campaniilor consta atat in cresterea numarului turistilor participanti, cat și în sporirea notorietății localităților în care se desfășoară aceste evenimente . Este pentru prima data in Romania cand o companie privata si o universitate se implica activ, nelucrativ, intr-o activitate de promovare turistica.
Programul de practica a debutat cu o activitate de cercetare locala. Studentii specializării Marketing, împreună cu tutorele de practică, au contactat și s-au deplasat în repetate rânduri la sediul autoritatilor locale din comunitatile rurale si urbane din judetul Sibiu (Agnita, Mediaș, Ocna Sibiului, Avrig, Săliște, Biertan, Copșa Mică, ș.a.) pentru identificarea evenimentelor culturale cu potential turistic mare, din zona. Data fiind abordarea inedita a proiectului, autoritatile locale au oscilat initial intre reticenta si bucuria de a primi un sprijin gratuit neasteptat. La finalul perioadei de cercetare, cu acordul organizatorilor evenimentelor (autorități locale în principal) au fost alese 3 evenimente: “Ziua fotografierii naturii”, ce va avea loc in Saliste, “Sezatoarea” din Avrig si “Servus Transilvania Fest”, de la Biertan. Entuziasmul studentilor fata de programul de practica nu s-a limitat doar la promovarea online a evenimentelor, ei implicandu-se activ si la organizarea acestora.
Cum se va desfasura promovarea?
Studentii beneficiaza de coordonarea a 5 mentori, specialisti marketing online ai companiei KeepCalling, care vor indruma eforturile lor creative. Cu ajutorul mentorilor KeepCalling, studentii vor crea articole de blog si posturi de Facebook, care vor fi ulterior promovate. KeepCalling va acoperi, de asemenea, costurile campaniilor de promovare derulate pe Facebook. Prin promovare online, se doreste atragerea unui public mai tanar, interesat de traditiile romanesti si de identitatea nationala, care rezida si in astfel de evenimente cu accent pe obiceiuri si promovarea frumusetilor naturale.
Mai multe detalii despre evenimente:
Ziua fotografierii naturii – Saliste, 15 iunie
Evenimentul presupune fotografierea peisajelor naturale din Marginimea Sibiului de catre copii, elevi ai “Liceului Tehnologic Ioan Lupas Saliste”. Fotografiile se vor face in data de 14 iunie, si vor fi prezentate intr-o expozitie ce va avea loc in parcul orasului Saliste, in 15 iunie, cu incepere de la ora 17:00.
Sezatoarea din Avrig – 1 iulie
Evenimentul va aduce in prezent, intr-o curte taraneasca, atmosfera satului romanesc de acum 100 de ani, prezentand traditiile si mestesugurile specifice epocii respective: tesutul la razboi si la furca, pictura pe sticla, istorisirea legendelor.
Servus Transilvania Fest – Biertan, 18-20 august
Muzica si produsele bio si handmade isi dau mana la Biertan, la Servus Transilvania Fest, invitand turistii sa petreaca timp in natura, intr-un loc de o frumusete aparte, sa se bucure de muzica buna, dar si de produsele celor mai priceputi mestesugari si producatori locali.
Programul de practica reprezinta o noua componenta a parteneriatului dintre Universitatea Lucian Blaga si KeepCalling, compania care a acoperit costurile de scolarizare ale studentilor de la specializarea marketing, admisi pe locurile cu taxa in anul 2015 si 2016.
Mai multe informatii despre proiectele derulate de companie, stiri sau informatii despre serviciile KeepCalling gasiti pe www.keepcalling.net, pe pagina de Facebook KeepCalling Team sau pe profilul LinkedIn al companiei.
Despre KeepCalling
KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003. Succesul companiei KeepCalling a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 inca din 2010. In 2014, KeepCalling s-a situat pe locul 18 in topul companiilor de telecomunicatii cu cea mai rapida ascensiune din S.U.A.

Publicitate
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ/FOTO: Pericol extrem de Valea Oltului. Cad stânci de pe versanți, un TIR a fost lovit

UPDATE: "În urma fenomenelor meteorologice din această perioadă mai pot avea loc alunecări de pietre, arbori sau grohotiș în...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect