Sibienii au la dispoziție de astăzi o aplicație electronică web pentru rezervarea terenului secundar al Stadionului Municipal, dar și pentru plata taxei aferente. Tarifele de închiriere pot fi consultate pe site-ul serviciului care administrează domeniul public AICI .
Aplicația web poate fi accesată atât de pe computer, cât și de pe dispozitive mobile la următoarele adrese:
- Pe www.sibiu.ro, platforma de E-administrație, secțiunea Domeniul Public- parcări / Stadionul Municipal Sibiu (https://extranet.sibiu.ro/Documente/Detalii.aspx?n=235 )
- Pe site-ul Serviciului de Administrare a Domeniului Public și Privat – www.spadpp.sibiu.ro, din pagina principală sau de la secțiunea Stadion
Pentru a putea folosi aplicația, utilizatorii trebuie să creeze un cont pe platforma de E-administrație. Cei care deja au un astfel de cont pot accesa aplicația direct. După accesare, pe prima pagină, se află un calendar în care sunt evidențiate rezervările existente, dar și datele și orele disponibile pentru întreg terenul secundar cu dimensiunea de 97m x 51 m sau pentru unul dintre cele patru terenuri de minifotbal cu dimensiunea de 42 m x 22 m.
Rezervările se pot face și pe perioade mai lungi, chiar pe întreg anul, dar în acest caz este necesară o solicitare formulată în atenția serviciului public amintit și transmisă pe adresa [email protected].
După ce s-a realizat rezervarea, utilizatorul primește un email de confirmare în care i se comunică și suma de plată. Din momentul rezervării, persoana în cauza are la dispoziție 2 ore pentru a efectua plata prin platforma de E-administrație, în caz contrar rezervarea fiind anulată automat.
Precizare importantă: în fiecare an, în luna ianuarie, aplicația nu va fi disponibilă deoarece, conform prevederilor HCL 31/2017, în perioada 1 – 15 ianuarie Serviciul de Administrare a Domeniului Public primește cereri de rezervare, mai ales din partea asociațiilor, cluburilor și școlilor de fotbal, a unităților de învățământ din Sibiu și a organizatorilor de evenimente incluse pe agendele cofinanțate de Municipiu. Cererile vor fi soluționate în ordinea priorității stabilită prin HCL 31/2017, cap. 3 art. 12.
Locurile rămase disponibile după aceste rezervări vor fi puse la dispoziția publicului din 1 februarie a fiecărui an, pentru a face rezervări fie prin intermediul aplicației descrise mai sus, fie direct la sediul Serviciului de pe Bulevardul Victoriei, nr. 1-3.