Românii preferă să meargă la magazin ca să facă aprovizionarea cu produse alimentare, dar se îndreaptă spre online atunci când vine vorba despre electrocasnicele în care le păstrează sau cu ajutorul cărora le prepară.
Magazinele fizice sunt preferate de către românii de peste 18 ani într-o proporție covârșitoare (95%), în timp ce membrii generațiilor milenială și Z ies din casă pentru a face cumpărături în proporție de 90%, potrivit studiului ”Tendintele consumatorului modern online & offline”, prezentat în exclusivitate de către Oana Ilie, reseach manager în cadrul companiei iSense Solutions, la evenimentul retailArena 2017, scrie wall-street.ro.
În cazul produselor nealimentare, ponderea magazinelor fizice este mult mai scăzută – 62% în cazul românilor peste 18 ani și 52% în cazul generațiilor mileniala și Z.
”Noile generații, ai căror membri au vârste cuprinse între 18 și 34 de ani, au luat contact cu tehnologia mult mai devreme decât cei peste 34 de ani, iar cei care vin din urmă au acest contact încă și mai devreme. Pentru viitoarele magazine online, sfatul nostru este să se concentreze și pe categoriile pe care românii preferă încă să le cumpere din magazinele fizice”, spune Oana Ilie.
Citește mai mult pe realitatea.net