Conducerea Primăriei Tîrnava organizează pentru a patra oară consecutiv „Ziua Porților Deschise la Primăria și Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Tîrnava“, eveniment care își propune ca de fiecare dată să aducă mai aproape de cetățeni întreaga activitate desfăşurată de instituție. Acţiunea cuprinde un tur al primăriei, cei prezenți având ocazia să viziteze birourile edilior și să stea de vorbă cu aceștia, să le adreseze întrebări, sau chiar să se fotografieze împreună.
Vizitatorilor le este prezentat și sediul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență, în cadrul căruia cei 26 de pompieri voluntari vor explica ce înseamnă acest proiect pentru comună și pentru oameni, ce face mai exact Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență în cazuri de urgență și ce fel de situații au fost întâmpinate până în prezent.
Evenimentul are loc vineri, 25 mai, în intervalul orar 10-14, fiind destinat tuturor categoriilor de vârstă.