Achiziționarea echipamentelor de handling (scară pentru îmbarcarea – debarcarea pasagerilor și tractor electric cu remorcă pentru transportul bagajelor) care era preconizată înaintea Summitu-ului European, a intrat în linie dreaptă. Aeroportul Internațional Sibiu a lansat licitația pentru cumpărarea produselor care, potrivit contractului, sunt estimate la valoarea de 698,220 lei.
Înaintea Summit-ului UE, Consiliul Județean Sibiu a alocat suma de 220.000 lei pentru închirierea unor astfel de echipamente, dar și pentru o bună asigurare a securizării aeroportului.
Achiziționarea scării de pasageri autopropusaltă și a utilajului destinat transportului de bagaje este motivată de întârzierea debarcării călătorilor și, implicit, de scăderea calității serviciilor oferite.
Livrarea echipamentului se va face în 20 de săptămâni de la data semnării contractului, iar garanția este de 24 de luni. Important este că în caietul de sarcini este prevăzută obligația furnizorului de a asigura mentenanța acestuia pe o perioadă de 15 ani. În cazul tractorului, livrarea se va face în 8 săptămâni de la data semnării contractului.
Termenul limită de depunere al ofertelor este de 8 iulie 2019.