Municipalitatea medieșeană a câștigat un proiect de 3,9 milioane de lei pentru eficientizarea serviciilor oferite în cadrul administrației locale. 98% din această sumă reprezintă fonduri europene nerambursabile, iar restul de 2% va fi suportat de către Primăria Mediaș, aproximativ 80.000 de lei.
Printre obiectivele proiectului se numără eficientizarea și simplificarea serviciilor furnizate medieșenilor de către administrația locală prin implementarea unei soluții de portal de servicii digitale pentru cetățeni, managementul documentelor și retrodigitalizarea arhivei, dar și întărirea capacității instituționale în cadrul Primăriei Mediaș prin specializarea angajaților primăriei pe temele specifice proiectului.
Rezultatele finale ale proiectului se referă la elaborarea strategiei de dezvoltare durabilă 2021-2027 a municipiului Mediaș, elaborarea Strategiei Smart City a municipiului, implementarea unui sistem informatic integrat cu servicii digitale pentru medieșeni sau arhivarea electronică pentru aproximativ 410 metri liniari de arhivă fizică.
De asemenea, zece dintre angajați vor fi instruiți în domeniul planificării strategice, iar 112 persoane vor fi instruite pentru utilizarea noului sistem informatic integrat.