Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu va avea un program special de lucru cu publicul în 23 și 24 noiembrie, cu ocazia celui de-al doilea tur de scrutin pentru alegerea Președintelui României. Prelungirea de program vine în sprijinul alegătorilor cu acte de identitate expirate.
Programul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Sibiu va fi modificat sâmbătă și duminică, 23 și 24 noiembrie, înaintea celui de-a doilea tur al alegerilor prezidențiale. Astfel, persoanele ce dețin un act de identitate expirat sau tinerii ce au împlinit vârsta legală pentru eliberarea unei cărți de identitate, vor putea primi documentul mai rapid decât conform procedurii obișnuite.
Implicate în inițiativă vor fi atât DJEP Sibiu, cât şi cele 19 servicii publice locale de evidenţă a persoanelor din Axente Sever, Dârlos, Laslea, Orlat, Slimnic, Șelimbăr, Şura Mică și Turnu Roşu. Program special de lucru pentru primiri și eliberări de documente va fi implementat atât în ziua premergătoare alegerilor, cât şi în ziua desfăşurării propriu-zise.
Activitățile de relații cu publicul vor fi derulate astfel:
- sâmbătă, 23 noiembrie 2019, între orele 08.00 – 16.00,
- duminică, 24 noiembrie 2019, între orele 07.00 – 21.00
În cazul sediilor aflate la distanță considerabilă de municipiu, cererile pentru eliberarea actului de identitate se vor putea depune doar până la ora 14.00. La sediul DJEP Sibiu, în ziua de duminică 24 noiembrie, cererile se pot face în intervalul 14.00 -19.00. Până la ora 21.00 vor fi soluționate toate solicitările, pentru a asigura dreptul la vot.
În weekend-ul 9-10 noiembrie, la nivelul județului Sibiu au fost eliberate un număr de 613 cărți de identitate. La sediul DJEP Sibiu s-au înregistrat un număr de 14 solicitări, restul fiind depuse la cele 19 servicii locale din județ. În aceeași perioadă au fost eliberate și 21 de cărți de identitate provizorii.