Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Cpt. Dumitru Croitoru” al județului Sibiu a transmis, vineri, unele clarificări referitoare la modificarea programului de relații cu publicul după încetarea stării de urgență.
Astfel, primirea în audiență se va efectua numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitant, în baza unei cereri (modelul este afișat pe www.isusibiu.ro), care va fi transmisă Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Cpt. Dumitru Croitoru” al județului Sibiu, pe emailul [email protected]. Activitatea se va efectua în condiții de respectare a măsurilor de distanțare socială și a regulilor de prevenire a infectării cu noul coronavirus.
Consilierea sibienilor cu privire la informațiile de interes privind activitatea de soluționare a petițiilor și primire în audiență se va efectua doar telefonic apelând numerele de telefon ale instituției afișate pe www.isusibiu.ro.
Petițiile din partea cetățenilor se pot transmite prin corespondență la adresa Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Cpt. Dumitru Croitoru” al județului Sibiu, strada Poet Vasile Cârlova nr. 16-21, pe adresa de e-mail [email protected] sau prin completarea on-line a formularului postat pe website-ul instituției (www.isusibiu.ro).
„Vă asigurăm în continuare de întreaga noastră transparență în ceea ce privește activitatea de relații cu publicul, acțiunile noastre fiind permanent orientate spre consolidarea protecției și creșterea gradului de reziliență a comunităților cu respectarea și aplicarea legii”, a spus Alina Voina, purtătorul de cuvânt al ISU Sibiu.