Casa Județeană de Pensii Sibiu informează că în contextul existenței și menținerii riscului de răspândire a infecției cu coronavirus, Casa Națională de Pensii Publice a dezvoltat pe Portalul https://www.cnpp.ro, la secțiunea Comunicare cu Publicul, o rubrică denumită Depunere cereri și documente, pentru a facilita accesul și utilizarea serviciilor publice într-un mod cât mai eficient și transparent.
Crearea acestei secțiuni va veni în sprijinul persoanelor fizice și juridice, limitând contactul dintre lucrătorii casei de pensii și persoanele fizice sau reprezentanții persoanelor juridice în ceea ce privește cererile de acordare a ajutorului de deces/plata pensiei în luna decesului. Având în vedere prevederile legale în vigoare, acestea vor fi transmise pentru soluționare conform fluxului de management al documentelor existent la nivelul Casei Județene de Pensii Sibiu.
De asemenea, în ceea ce privește cererile de acordare pensie, la depunerea cererii solicitantul va pune la dispoziție numărul de telefon, ulterior fiind contactat pentru a se efectua programarea acestuia la ghișeu (zi, oră) în vederea preluării documentației specifice fiecărui tip de pensie (original și copiile aferente).
În acest fel vor fi cozile la ghișee, iar persoana să se deplaseze o singură dată la Casa Județeană de Pensii Sibiu, dar și pentru soluționarea efectivă să poată fi respectat fluxul de management al documentelor existent la nivelul Casei Județene de Pensii Sibiu.