5.2 C
Sibiu
vineri, noiembrie 29, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

CJ Sibiu își înființează Unitatea de Achiziții Centralizate. Spitalele și alte unități din subordine vor beneficia de contracte-cadru cu prețuri mai bune

Cele mai citite

Consiliul Județean Sibiu își înființează un compartiment specializat de achiziții, format din două persoane, în cadrul unui protocol de colaborare cu Agenția Națională pentru Achiziții Publice. Propunerea urmează să fie votată de consilieri, ea făcând parte din reorganizarea aparatului de specialitate al CJ Sibiu.
Consiliul Județean Sibiu va avea un nou compartiment numit Unitate de Achiziții Publice Centralizate, care va face parte din actualul Serviciu Achiziții Autorizări Transporturi şi Monitorizare Servicii Publice. Conform propunerii de reorganizare, la propunerea serviciului, Unitatea de Achiziții Publice Centralizate va fi compusă din două posturi – funcții publice de execuție de consilier achiziții publice grad profesional superior, care vor fi ocupate de Streza Diana Mihaela – consilier achiziții, grad profesional superior şi Banu Ioana Mădălina – consilier achiziții, grad profesional superior. Aceeași hotărâre prevede ca numărul total de posturi din cadrul Serviciului Achiziții, Autorizări Transporturi şi Monitorizare Servicii Publice să rămână acelaşi, respectiv 8 posturi de execuție şi un post de conducere.
Modificare vine ca urmare a protocolului încheiat între Consiliul Județean Sibiu şi Agenția Națională pentru Achiziții Publice care are ca obiect asistența oferită Consiliului Județean Sibiu privind înființarea şi operaționalizarea unei unități de achiziții publice centralizate la nivel local.
Înființarea de astfel de unități de achiziție centralizată are ca scop eficiența achizițiilor publice, prin coordonarea activităților de achiziție pentru unitățile din subordine, prin generarea de economii și prin reducerea costurilor de achiziție din fonduri publice. Teoretic, o bună funcționare a acestui compartiment ar putea genera economii în tranzacțiile de achiziție derulate de CJ Sibiu și de autoritățile din subordinea sau sub autoritatea CJ, având ca principal instrument acordurile cadru și contractele subsecvente. Pe lista utilizatorilor care vor putea beneficia de achiiții mai bune, prin noul compartiment, se află centrele școlare incluzive, Muzeul Astra, Filarmonica, Bibiliteca Astra, spitalele de sub autoritatea CJ, aeroportul și altele.
Reorganizarea prevede și alte modificări și redistribuiri ale unor posturi vacante astfel încât să permită angajarea de personal „în anumite domenii de activitate”.
Statul de funcții al CJ Sibiu, aprobat de consilieri, cuprinde un număr total de 141 posturi, cu următoarea structură:
– Funcţii de demnitate publică – 3
– Funcţii publice – 116
Din care: – de conducere – 17
– secretarul general al judeţului – 1
-alte funcţii de conducere -16
-funcţii publice de execuţie – 99
– Funcţii de conducere în regim contractual – 2
– Funcţii de execuţie în regim contractual – 20
Structura organizatorică a Consiliului Județean are o structură formată din 5 direcţii, 12 servicii și 5 compartimente.
Noua organigramă a CJ Sibiu poate fi consultată AICI.

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

CSU Sibiu în colaps… sportiv și managerial

Baschetul sibian este în colaps. Două înfrângeri jenante și rușinoase, în fața Universității Cluj-Napoca, în deplasare, și acasă, cu...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect