Instituțiile culturale din Sibiu se alătură trendurilor rețelelor sociale și dezvoltă pagini pe diferite platforme. De exemplu, de astăzi, Muzeul Național „Brukenthal” va putea fi urmărit și pe TikTok și Twitter.
Instituția culturală sibiană mai are cont și pe Facebook, Instagram și Youtube, având peste 800.000 de vizitatori anual.
Potrivit lui Alexandru Constantin Chituță, șeful secției Educație, Marketing și Comunicare din cadrul Muzeului Național „Brukenthal”, promovarea activităților instituției pe diferite platforme de socializare are ca scop apropierea îndeosebi a tinerilor de MNB.
”Suntem o instituție vie, preocupată și interesată totodată de a ne conforma mijloacelor și platformelor actuale. După, de acum cunoscutele conturi oficiale pe Facebook, Youtube și Instagram, am hotărât să avem cont și pe TikTok și Twitter. Sunt două platforme din ce în ce mai utilizate și în România. Astfel, alături de Filarmonica de Stat Sibiu, suntem singurele instituții culturale din Sibiu care avem cont pe aceste platforme și printre puținele instituții culturale naționale din România. Este un lucru important ca mesajul nostru, activitatea noastră, capodoperele și lucrurile frumoase și interesante pe care le deținem să fie cunoscute de cât mai multă lume și mai ales și de tineri”, a spus Chituță.
@brukenthalmuseum