5.2 C
Sibiu
vineri, noiembrie 29, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Primăria Sibiu caută în continuare o firmă pentru mentenanța parcării Hipodrom. Ultima licitație, anulată pentru „abateri grave”

Cele mai citite

O nouă licitație pentru găsirea unui furnizor de servicii care să asigure mentenanța sistemului de taxare și acces al parcării Hipodrom, inaugurată la începutul acestui an, ar treui să rezolve această problemă a primăriei, însă nu este clar dacă acum vor fi depuse oferte. La una din licitațiile anterioare nu s-a prezentat nimeni, a doua licitație a fost anulată pentru „abateri grave de la prevederile legislative”.

Parcarea supraterană Hipodrom a fost inaugurată la începutul acestui an de Primăria Sibiu și a adus în scurt timp, împreună cu lucrările de amenajarea din întreg cartierul, mult mai multă ordine și curățenie pe un teren pe care altădată mașinle erau parcate haotic. Problema vine însă din faptul că sistemul de acces cu barieră, contra cost, are nevoie de mentenanță, la fel și stațiile de încărcare pentru vehicule electrice care au fost amplasate în această parcare. După deschiderea parcării, Primăria Sibiu a încercat să găsească o firmă care să poată face activitatea de mentenanță, însă nimeni nu s-a prezentat la prima licitație. La a doua licitație au depus oferte KADRA TECH și SSG-LAB, însă licitația a fost anulată de Primăria Sibiu, pentru „abateri grave de la prevederile legislative”. KADRA TECH este o firma din Cluj, care a câștigat și mentenanța parcării Teatru, pentru suma de 80.000 de lei.

Sistemul de acces cu bariere al parcării Hipodrom este format din șase afișaje pe fiecare nivel, care indică numărul de locuri libere, două afișate generale, cu toate locurile de parcare, două unități de acces, care eliberează tichetul pe baza căruia se plătește, alte două unități pentru ieșire, patru bariere, bucle inductive, patru camere video, alte sisteme de acces pentru pietoni, pentru grupuri sanitare și subsol. De asemenea, sistemul mai are automatele de plată. Cei care vor semna un contract de mentenanță vor fi obligați să deruleze toate procedurile de verificare și curățare a aparaturii, serverelor, a terminalelor, senzorilor și altele, o dată la șase luni. Dacă apar defecțiuni în acest interval, specialiștii trebuie să le remedieze.

Contractul este unul pe doi ani, cu o valoare estimată de 66.000 de lei, din care 50.000 de lei sunt prevăzuți pentru piese și reparații.

Printre obligațiile furnizorului de servicii se numără timpul maxim de constatare pentru defecțiuni, 6 ore, dacă sesizarea se face între 8.00 și 16.00, sau a doua zi până la 10.00, pentru sesizările după 18.00. Timpul maxim de remediere este 48 de ore, pentru reparare sau înlocuire de piese.

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

Ziua Națională a României sărbătorită cu emoție la Ruja

Astăzi, 29 noiembrie 2024, elevii claselor primare de la Liceul „August Treboniu Laurian” Agnita-Ruja au marcat anticipat Ziua Națională...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect