7.9 C
Sibiu
marți, noiembrie 26, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Clienţii batjocoriţi în război cu Lufthansa

Cele mai citite

Articol de Cosmin Pal

Pasagerii unei curse aeriene deviată, duminică noaptea, de pe Aeroportul Internaţional Sibiu spre alt aeroport din ţară, în speţă Bucureşti, din cauza ceţii, acuză compania aeriană Lufthansa de indiferenţă, lipsă de interes faţă de clienţi, dar şi de rea voinţă.

“Zborul Lufthansa de duminica seara trebuia sa aterizeze la Sibiu in jurul orei 1 dimineata. Din cauza conditiilor improprii de aterizare pe aeroportul Sibiu, am aterizat la Bucuresti. Căpitanul aeronavei ne-a asigurat ca vom fi întâmpinaţi de un reprezentant LH în aeroport la banda de bagaje nr. 2, acest reprezentant urmând să ne informeze cu privire la hotelul unde urma să înnoptam şi la transportul din ziua următoare. Toată lumea a coborat liniştită din avion şi am fost conduși în aeroport. Ne-am dus la banda de bagaje nr. 2. Acolo ne-a întâmpinat o doamnă care ne-a comunicat că nu există camere
dispobibile la hoteluri în Bucuresti şi că nu au un mijloc de transport cu care să ne asigure transportul. Ne-a recomandat să ne descurcăm fiecare cum putem, cu tren, cu taxi, cu hotel, cu autocar etc. şi să păstrăm chitanţele şi să solicităm ulterior către Lufthansa să ne deconteze cheltuielile. Am rămas toţi acolo vreo 2 ore, ne-am certat, ne-am cerut drepturi, am solicitat o discuţie cu conducerea etc. Nu a venit niciun reprezentant LH, nu am primit nicio sticlă cu apă, nimic. Doamna care ne-a întâmpinat susţinea că ea nu e angajat LH şi că tot staff-ul LH este acasă, doarme şi că nu ne pot asigura nimic. Echipajul avionului a trecut discret pe lângă grupul de pasageri şi au fost preluaţi şi transferati la hotel. Noi, restul, am rămas în aeroport. După vreo 1-2 ore în care nu am primit niciun fel de suport, am chemat un transfer privat si am plecat. Nu ştiu ce s-a întâmplat cu restul grupului. Am plecat din aeroport la ora 4 am, iar grupul de pasageri era încă în aeroport. Unii plecaseră şi ei, cei care probabil şi-au permis. La un moment dat, un paznic al aeroportului a venit şi ne-a spus că este un autocar afară care ar fi dispus să ne ducă la Sibiu pentru 280 lei de persoană. Doamna care ne-a întâmpinat a iesit să vorbească cu şoferul (sau nu ştiu cu cine) şi ne-a recomandat să acceptăm oferta autocarului şi să plecam, urmând să solicităm ulterior către LH decontarea transportului”, ne-au relatat o parte dintre pasagerii cursei Lufthansa.

Lufthansa ne-a lăsat în Bucuresti, nu ne-a asigurat nimic, absolut nimic

A. M., Director General Adjunct la Guentner Sibiu, a declarat pentru Sibiu 100%: “Lufthansa ne-a lăsat în Bucuresti, nu ne-a asigurat nimic, absolut nimic. Dupa 2 ore de stat şi certat cu reprezentantul lor, am plecat fiecare cu ce am reusit, urmând să ne recuperăm banii cheltuiţi. Nici măcar o apă nu ne-au asigurat”.

“Am solicitat doamnei să ne dea în scris care este plafonul de decontare, pentru că o camera de hotel şi un tranfer privat ar fi însemnat câteva sute de euro/ persoană. A spus că, din cunostințele ei, se decontează în limita a 250€, dar a refuzat să ne dea în scris. A mai tot vorbit dânsa la telefon, nu ştim cu cine, însă degeaba, nici măcar autocarul care era în faţa aeroportului (probabil tot un soi de mafie) nu a vrut să îl plătească să ne ducă la Sibiu… Tot noi trebuia să îl plătim. Pasagerii nu au fost de acord. Nu ştiu ce s-a întâmplat după ce am plecat eu cu prietena mea. A fost oribil!!!! Un tratament demn de o ţară bananieră!”, ne-a declarat un alt pasager care trebuia să vină la Sibiu.

Ceaţa… a băgat în ceaţă aeroportul sibian, pasagerii şi companiile aeriene

Un zbor a fost anulat şi alte trei au fost deviate din cauza ceţii, luni şi marţi, de pe Aeroportul Internaţional Sibiu, pe rute care leagă municipiul de destinaţii din Germania şi Spania, a anunţat purtătorul de cuvânt al aeroportului, Alexandra Păcurar. „Din cauza condiţiilor meteo nefavorabile, vizibilitate redusă sub 200 de metri, două zboruri programate pentru sosire în cursul nopţii au fost deviate către aeroporturile de rezervă, astfel: zborul Madrid – Sibiu operat de compania aeriană Wizz Air programat pentru sosire la ora 22,40 a fost deviat pe aeroportul din Cluj, zborul Munchen – Sibiu, operat de compania aeriană Lufthansa programat pentru sosire la ora 01,00 a fost deviat pe aeroportul Otopeni. Pasagerilor le-a fost asigurat transferul către Sibiu”, a declarat Alexandra Păcurar, din partea aeroportului sibian. Ca urmare a devierii zborurilor din cursul nopţii de marţi, alte două curse programate pentru plecare în cursul dimineţii au fost afectate, respectiv zborul Sibiu – Memmingen, operat de compania aeriană Wizz Air programat pentru decolare la 08,10 înregistrează o întârziere estimată de 50 minute, iar zborul Sibiu – Munchen operat de compania aeriană Lufthansa a fost anulat.

Urmărește Sibiu 100% în Google News

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

„Certitudinile” lui Călin Georgescu: Sucurile conțin nanocipuri, iar omul nu a ajuns la Lună. Ce spune despre piramidele din Egipt

Câștigătorul primului tur al alegerilor prezidențiale din țara noastră, Călin Georgescu, a declarat recent într-un podcast că sucurile carbogazoase...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect