Au început forajele geotehnice care vor sta la baza proiectului de modernizare al Transfăgărășanului (DN7C).
În cadrul studiului de fezabilitate comandat de CNAIR trebuie stabilite soluțiile care să permită circulația pe Transfăgărășan pentru o perioada de timp cât mai îndelungată (de preferat pe tot timpul anului), inclusiv pe secțiunea Piscu Negru – Bâlea Cascadă, cum ar fi:
copertine de protecție din beton;
panouri de informare digitale la intrările pe Transfăgărășan (Curtea de Argeș/Cârțișoara) care să arate șoferilor numărul de locuri de parcare libere, condițiile meteo (vânt/polei/temperaturi);
zone pentru parcări cu spații pentru comercianți;
puncte de belvedere;
închiderea sigură a tunelului de la Bâlea Lac;
îmbunătățirea siguranței rutiere.
Elaborarea studiului de fezabilitate are o durată de 12 luni și ar trebui să fie gata la începutul anului viitor. Finanțarea este asigurată din Programul Transport (40 %).