Este posibil să apară modificări ale orarelor de zbor atât pentru sosirile, cât și pentru plecările de pe Aeroportul Sibiu.
Avertismentul a fost lansat în contextul întreruperii serviciilor IT la nivel mondial, transmit reprezentanții Aeroportului Internațional Sibiu.
„În contextul întreruperii globale a serviciilor IT este posibil să apară modificări ale orarelor de zbor atât pentru sosirile, cât și pentru plecările de la SBZ.
Pe parcursul zilei de astăzi acest context a afectat zborurile Wizz Air.
Sfătuim toți pasagerii să își verifice orarul zborurilor direct cu companiile aeriene sau agențiile de turism respective”, au transmis reprezentanții Aeroportului Internațional Sibiu.
Wizz Air își sfătuiește clienții să meargă la aeroport cu cel puțin trei ore înainte de zbor, în urma incidentului raportat vineri.
„Sunt așteptate potențiale perturbări din cauza întreruperii continue a sistemului IT global al unei terțe părți.
Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăți tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terțe părți.
Clienții Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga rețea, serviciile de pe website și aplicațiile mobile fiind temporar indisponibile.
În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-inul gratuit la aeroport.
Prin urmare, sfătuim pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate și eventuale proceduri de sănătate sau de siguranță specifice fiecărui aeroport”, a informat Wizz Air.
Marile companii aeriene americane au ordonat ca zborurile să fie oprite la sol vineri, invocând probleme de comunicații, în timp ce alți transportatori, companii media, bănci și firme de telecomunicații din întreaga lume au raportat, de asemenea, că întreruperi de sistem la Microsoft le perturbau operațiunile, transmite Reuters.
„American Airlines, Delta Airlines, United Airlines și Allegiant Air au oprit zborurile la mai puțin de o oră după ce Microsoft a declarat că a rezolvat problema întreruperii serviciilor cloud care a afectat mai mulți transportatori low-cost.
Nu era clar dacă apelul de a împiedica decolarea zborurilor a fost legat de o întrerupere anterioară a serviciilor cloud Microsoft”, anunță Digi 24.