-1.8 C
Sibiu
marți, noiembrie 26, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Loc de muncă vacant – Specialist Marketing

Cele mai citite

Aeroportul Internaţional Sibiu R.A. organizează concurs în data de 14.10.2024, ora 10:00, în vederea ocupării unui (1) post vacant de Specialist Marketing în cadrul Serviciului Marketing și Comunicare – Direcția Comercială (contract de muncă pe durată nedeterminată).

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE ALE POSTULUI:

  1. participarea la elaborarea Planului de marketing al Aeroportului Internațional Sibiu, a strategiilor și activităților de marketing și comunicare ale Aeroportului Internațional Sibiu;
  2. stabilirea, propunerea și derularea de campanii de promovare a imaginii, serviciilor și facilităților Aeroportului Internațional Sibiu, prin canalele de comunicare disponibile (online și offline);
  3. realizarea de materiale de informare și promovare, prezentări, materiale de tip Business Case, comunicate de presă, afișe etc.;
  4. furnizarea de informații privind activitatea, serviciile și facilitățile Aeroportului Internațional Sibiu prin e-mail, comunicate de presă, website-ul www.sibiuairport.ro, social media, alte canale de comunicare;
  5. elaborarea de răspunsuri la întrebări/comentarii/solicitări de informații primite prin poșta electronică sau tradițională, conform standardelor și politicilor Aeroportului Internațional Sibiu, precum și legislației în vigoare;
  6. actualizarea informațiilor publicate pe website-ul Aeroportului Internațional Sibiu www.sibiuairport.ro;
  7. crearea de conținut pentru publicare pe platformele online (social media, newsletter, website etc.);
  8. participarea la planificarea și buna desfășurare a evenimentelor organizate la inițiativa Aeroportului Internațional Sibiu sau în colaborare cu parteneri, alte instituții;
  9. întocmirea de analize și rapoarte periodice cu privire la evoluția traficului aerian;
  10. elaborarea de cercetări de piață și participarea la analizarea și interpretarea rezultatelor obținute;
  11. analiza tarifelor practicate pe piață în domeniul de activitate;
  12. propunerea de măsuri de îmbunătățire privind valorificarea eficientă a spațiilor, serviciilor, facilităților existente oferite, respectiv de noi servicii/facilități în vederea creșterii gradului de satisfacție al utilizatorilor de servicii aeroportuare și implementarea acestora după aprobare;
  13. gestionarea spațiilor de publicitate disponibile pentru închiriere direct sau prin intermediul unor parteneri;
  14. întocmirea necesarelor anuale din cadrul Serviciului Marketing și Comunicare, pe baza necesităților și priorităților, conform procedurilor de lucru;
  15. întocmirea referatelor de necesitate în vederea achiziției de produse și servicii necesare bunei desfășurări a activității Serviciului Marketing și Comunicare;
  16. îndeplineşte orice alte atribuţii cu caracter specific domeniului de activitate, prevăzute de reglementările în vigoare sau dispuse de conducerea ierarhică.

CERINȚE DE OCUPARE A POSTULUI:

Studii și experiență profesională:

  • studii univesitare de licență/masterat în domeniul economic/marketing/comunicare/relații publice absolvite cu diplomă  de licenţă/master;
  • experiență profesională de minim 3 ani lucraţi în domeniul economic/marketing/vânzări/comunicare/ relații publice;
  • cunoștințe în derularea de campanii în mediul online (Facebook Ads, Google Ads, e-mail marketing) constituie avantaj;
  • prezentarea unui portofoliu de lucrări (campanii de marketing offline/online, lucrări, proiecte relevante etc.), în vederea evidențierii experienței practice constituie avantaj;
  • cunoştinţe de operare pe calculator nivel avansat: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), instrumente Google (Search, Chrome, Drive, Forms, Analytics, YouTube etc.);
  • cunoștințe de utilizare programe/aplicații de design grafic (Corel Draw, Canva) constituie avantaj;
  • cunoștințe de editare foto-video constituie avantaj;
  • cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.

Abilități și competențe comportamentale:

  • abilități excelente de comunicare și prezentare, atât în scris, cât și verbal;
  • ușurință în exprimarea ideilor, exprimare corectă, clară și coerentă;
  • capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de date prelucrate;
  • capacitatea de organizare și planificare eficientă a activității;
  • capacitate de prioritizare a sarcinilor de lucru într-un mod eficient, orientat spre rezultate;
  • atenție deosebită la detalii și orientare spre livrarea de rezultate de înaltă calitate;
  • spirit de echipă și abilitatea de a colabora eficient cu diverse departamente;
  • flexibilitate în abordarea situaţiilor de lucru;
  • gândire logică, capacitatea de analiză și sinteză;
  • abordare orientată spre soluții;
  • spirit de inițiativă, capacitatea de a identifica și propune îmbunătățiri;
  • creativitate;
  • adaptabilitate și dorință de a învăța continuu, spirit autodidact;
  • capacitate de a gestiona mai multe activități/proiecte simultan și de a respecta termene limită.

ETAPE DE SELECȚIE ȘI PROBE AFERENTE ACESTORA:

1. evaluare compatibilității cu postul prin interviu;

2. evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test scris care are la bază bibliografia publicată în prezentul anunț.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:

  1. cerere de înscriere;
  2. CV în format Europass semnat pe toate paginile;
  3. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
  4. carnet de muncă – în copie sau adeverință care să ateste vechimea în muncă;
  5. copia actului de identitate;
  6. adeverință medicală;
  7. cazier judiciar;
  8. alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.

Documentele justificative în copie trebuie să fie semnate de către candidat privind conformitatea cu originalul.

Bibliografie:

  1. Legea nr. 21 din 18 martie 2020 privind Codul aerian;
  2. Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
  3. Horea Mihai Bădău, Tehnici de comunicare în social media, Iași, Editura Polirom, 2011 (Capitolul 4. Facebook, Capitolul 5. Strategia de PR în social media, pp. 135-210);
  4. Cristina Coman, Relațiile publice și mass-media, Iași, Editura Polirom, 2004 (capitolul Comunicatul de presă, pp. 104-140);
  5. Nigel Halpern, Anne Graham, Airport Marketing, Routledge, 2013 (Capitolul 3. The market for airport services, pp. 45-62);
  6. Website-ul Aeroportului Internațional Sibiu www.sibiuairport.ro.  

Notă: Bibliografia este pusă la dispoziție, la cerere. Pentru a solicita bibliografia, ne puteți contacta prin e-mail la adresa [email protected].  

Dosarele se depun la sediul Aeroportului Internațional Sibiu R.A., din şos. Alba Iulia nr. 73, până la data de 11.10.2024 ora 12:00.

Modalitatea de desfășurare a probelor de selecție: la sediul Aeroportului Internațional Sibiu R.A.

Mai multe informații privind procesul de recrutare pot fi găsite pe site-ul Regiei și ne puteți contacta prin e-mail, pe adresa  [email protected] / [email protected].  

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ/FOTO: Incendiu de proporții care amenință să se extindă la o casă

Pompierii sibieni intervin, luni seara, localitatea Galeș pentru stingerea unui incendiu izbucnit într-o gospodărie.Pompierii intervin cu trei autospeciale de...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect