Aeroportul Internaţional Sibiu R.A. organizează concurs în data de 14.10.2024, ora 10:00, în vederea ocupării unui (1) post vacant de Specialist Marketing în cadrul Serviciului Marketing și Comunicare – Direcția Comercială (contract de muncă pe durată nedeterminată).
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE ALE POSTULUI:
- participarea la elaborarea Planului de marketing al Aeroportului Internațional Sibiu, a strategiilor și activităților de marketing și comunicare ale Aeroportului Internațional Sibiu;
- stabilirea, propunerea și derularea de campanii de promovare a imaginii, serviciilor și facilităților Aeroportului Internațional Sibiu, prin canalele de comunicare disponibile (online și offline);
- realizarea de materiale de informare și promovare, prezentări, materiale de tip Business Case, comunicate de presă, afișe etc.;
- furnizarea de informații privind activitatea, serviciile și facilitățile Aeroportului Internațional Sibiu prin e-mail, comunicate de presă, website-ul www.sibiuairport.ro, social media, alte canale de comunicare;
- elaborarea de răspunsuri la întrebări/comentarii/solicitări de informații primite prin poșta electronică sau tradițională, conform standardelor și politicilor Aeroportului Internațional Sibiu, precum și legislației în vigoare;
- actualizarea informațiilor publicate pe website-ul Aeroportului Internațional Sibiu www.sibiuairport.ro;
- crearea de conținut pentru publicare pe platformele online (social media, newsletter, website etc.);
- participarea la planificarea și buna desfășurare a evenimentelor organizate la inițiativa Aeroportului Internațional Sibiu sau în colaborare cu parteneri, alte instituții;
- întocmirea de analize și rapoarte periodice cu privire la evoluția traficului aerian;
- elaborarea de cercetări de piață și participarea la analizarea și interpretarea rezultatelor obținute;
- analiza tarifelor practicate pe piață în domeniul de activitate;
- propunerea de măsuri de îmbunătățire privind valorificarea eficientă a spațiilor, serviciilor, facilităților existente oferite, respectiv de noi servicii/facilități în vederea creșterii gradului de satisfacție al utilizatorilor de servicii aeroportuare și implementarea acestora după aprobare;
- gestionarea spațiilor de publicitate disponibile pentru închiriere direct sau prin intermediul unor parteneri;
- întocmirea necesarelor anuale din cadrul Serviciului Marketing și Comunicare, pe baza necesităților și priorităților, conform procedurilor de lucru;
- întocmirea referatelor de necesitate în vederea achiziției de produse și servicii necesare bunei desfășurări a activității Serviciului Marketing și Comunicare;
- îndeplineşte orice alte atribuţii cu caracter specific domeniului de activitate, prevăzute de reglementările în vigoare sau dispuse de conducerea ierarhică.
CERINȚE DE OCUPARE A POSTULUI:
Studii și experiență profesională:
- studii univesitare de licență/masterat în domeniul economic/marketing/comunicare/relații publice absolvite cu diplomă de licenţă/master;
- experiență profesională de minim 3 ani lucraţi în domeniul economic/marketing/vânzări/comunicare/ relații publice;
- cunoștințe în derularea de campanii în mediul online (Facebook Ads, Google Ads, e-mail marketing) constituie avantaj;
- prezentarea unui portofoliu de lucrări (campanii de marketing offline/online, lucrări, proiecte relevante etc.), în vederea evidențierii experienței practice constituie avantaj;
- cunoştinţe de operare pe calculator nivel avansat: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), instrumente Google (Search, Chrome, Drive, Forms, Analytics, YouTube etc.);
- cunoștințe de utilizare programe/aplicații de design grafic (Corel Draw, Canva) constituie avantaj;
- cunoștințe de editare foto-video constituie avantaj;
- cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.
Abilități și competențe comportamentale:
- abilități excelente de comunicare și prezentare, atât în scris, cât și verbal;
- ușurință în exprimarea ideilor, exprimare corectă, clară și coerentă;
- capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de date prelucrate;
- capacitatea de organizare și planificare eficientă a activității;
- capacitate de prioritizare a sarcinilor de lucru într-un mod eficient, orientat spre rezultate;
- atenție deosebită la detalii și orientare spre livrarea de rezultate de înaltă calitate;
- spirit de echipă și abilitatea de a colabora eficient cu diverse departamente;
- flexibilitate în abordarea situaţiilor de lucru;
- gândire logică, capacitatea de analiză și sinteză;
- abordare orientată spre soluții;
- spirit de inițiativă, capacitatea de a identifica și propune îmbunătățiri;
- creativitate;
- adaptabilitate și dorință de a învăța continuu, spirit autodidact;
- capacitate de a gestiona mai multe activități/proiecte simultan și de a respecta termene limită.
ETAPE DE SELECȚIE ȘI PROBE AFERENTE ACESTORA:
1. evaluare compatibilității cu postul prin interviu;
2. evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test scris care are la bază bibliografia publicată în prezentul anunț.
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:
- cerere de înscriere;
- CV în format Europass semnat pe toate paginile;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
- carnet de muncă – în copie sau adeverință care să ateste vechimea în muncă;
- copia actului de identitate;
- adeverință medicală;
- cazier judiciar;
- alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.
Documentele justificative în copie trebuie să fie semnate de către candidat privind conformitatea cu originalul.
Bibliografie:
- Legea nr. 21 din 18 martie 2020 privind Codul aerian;
- Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
- Horea Mihai Bădău, Tehnici de comunicare în social media, Iași, Editura Polirom, 2011 (Capitolul 4. Facebook, Capitolul 5. Strategia de PR în social media, pp. 135-210);
- Cristina Coman, Relațiile publice și mass-media, Iași, Editura Polirom, 2004 (capitolul Comunicatul de presă, pp. 104-140);
- Nigel Halpern, Anne Graham, Airport Marketing, Routledge, 2013 (Capitolul 3. The market for airport services, pp. 45-62);
- Website-ul Aeroportului Internațional Sibiu www.sibiuairport.ro.
Notă: Bibliografia este pusă la dispoziție, la cerere. Pentru a solicita bibliografia, ne puteți contacta prin e-mail la adresa [email protected].
Dosarele se depun la sediul Aeroportului Internațional Sibiu R.A., din şos. Alba Iulia nr. 73, până la data de 11.10.2024 ora 12:00.
Modalitatea de desfășurare a probelor de selecție: la sediul Aeroportului Internațional Sibiu R.A.
Mai multe informații privind procesul de recrutare pot fi găsite pe site-ul Regiei și ne puteți contacta prin e-mail, pe adresa [email protected] / [email protected].