Indemnizaţia de creştere a copilului creşte de la 1 iulie. Care este suma minimă plătită de stat

spot_img
Cele mai citite

Noile norme de aplicare a concediului şi indemnizaţiei pentru creşterea copilului (CICC) vor intra în vigoare la 1 iulie 2016, limita minimă a indemnizaţiei urmând să crească la 1.063 de lei, faţă de 600 de lei, cât este în prezent, anunţă Ministerul Muncii.
Conform noilor norme de aplicare a CICC, aprobate în şedinţa de Guvern din data de 22 iunie 2016 prin Hotărârea nr 449/2016, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I nr 473/24.06.2016, limita minimă a indemnizaţiei creşte la 85% din salariul minim brut pe ţară garantat în plată (1.250 de lei), respectiv 1.063 de lei, faţă de 600 de lei, cât este în prezent.
Limita maximă a indemnizaţiei este modificată, aceasta urmând să fie calculată la 85% din veniturile nete realizate.
De asemenea, suma suplimentară pentru gemeni/multipleţi sau situaţii de suprapunere creşte la 85 % din salariul minim brut pe ţară garantat în plată. Stimulentul de inserţie se stabileşte la 50% din indemnizaţia minimă.
 
Citește mai multe pe gandul.info

spot_img
spot_img
Ultimele știri

Câini scăpați de sub control pe domeniul public din Copșa Mică! Amenzi pentru proprietarii care își lasă animalele libere

Câini lăsați liberi pe străzile din orașul Copșa Mică! Primăria a început capturările și aplică amenzi proprietarilor.Câinii fără stăpân...

Știri pe același subiect