Pasagerii Aeroportului Internațional Sibiu au posibilitatea de a completa online un formular de revendicare bagaje pentru raportarea bagajelor pierdute sau întârziate, dezvoltat și pus la dispoziție de către agentul de handling Menzies Aviation, care oferă servicii de handling la sol la aeroportul din Sibiu. Serviciul de raportare a bagajelor pierdute sau întârziate oferă pasagerilor o soluție rapidă și eficientă pentru gestionarea situațiilor legate de bagajele întârziate sau pierdute, în vederea recuperării acestora.
Completarea formularului online trebuie realizată în termen de maximum 3 ore de la aterizarea aeronavei
Prin intermediul acestui formular electronic, pasagerii pot completa și transmite rapid toate detaliile referitoare bagajele pierdute sau întârziate. Completarea formularului online trebuie realizată în termen de maximum 3 ore de la aterizarea aeronavei. Pasagerii sunt rugați să se asigure că toate informațiile furnizate în formularul de bagaje pierdute sunt exacte și complete, datele incorecte sau incomplete conducând la întârzierea procesului de localizare și returnare a bagajelor.
Sistemul digitalizat simplifică procesul de raportare, permite gestionarea și urmărirea mai eficientă a solicitărilor și contribuie la reducerea timpului de procesare a acestora, oferind, totodată, pasagerilor un acces rapid și facil la actualizările privind stadiul cererii lor.
Pasagerii pot accesa formularul online pe website-ul Aeroportului Internațional Sibiu www.sibiuairport.ro, la secțiunea dedicată: https://www.sibiuairport.ro/ro/info/bagaje-pierdute/, direct la link-ul: https://transcom.jotform.com/241895491109969?ap=SBZSacRZmyH7VBx sau prin scanarea codului QR disponibil în zona de recuperare a bagajelor.
Recomandare: completarea corectă a formularul online, în termenul limită indicat
În zona de sosiri din incinta terminalului de pasageri al Aeroportului Internațional Sibiu este disponibil și Biroul Lost & Found al agentului de handling Menzies Aviation. Acesta este ușor accesibil atât din zona de recuperare a bagajelor, cât și din zona publică sosiri a terminalului de pasageri, fiind dedicat asistenței pasagerilor care raportează bagaje pierdute sau întârziate.
„Înțelegem importanța fiecărui bagaj pentru pasagerii noștri și ne dorim să oferim pasagerilor servicii moderne și eficiente de localizare și recuperare a bagajelor pierdute. Formularul online pus la dispoziție de către partenerul nostru Menzies Aviation reprezintă o soluție digitală de asistență care îmbunătățește considerabil experiența călătorilor, reducând timpul de așteptare și optimizând procesul de soluționare a cererilor pasagerilor.
Colaborarea cu Menzies Aviation ne oferă posibilitatea de a optimiza procedurile pentru pasageri, contribuind la creșterea gradului de satisfacție al acestora față de serviciile oferite de aeroportul din Sibiu”, a declarat Marius Ioan GÎRDEA, Director General Aeroportul Internațional Sibiu.
Pasagerilor care accesează serviciile Aeroportului Internațional Sibiu li se recomandă să se adreseze Biroului Lost & Found Menzies Aviation în cazul apariției unor situații neprevăzute în ceea ce privește bagajele și să completeze corect formularul online în termenul limită indicat.
Vrei mai multe informații, știri bune, reportaje și interviuri pe zi? Ne-ar ajuta foarte mult o recenzie de la tine. Intră AICI.




