Consiliul Județean Sibiu, prin Unitatea de Achiziții Publice Centralizate (UCA) din cadrul Serviciului Achiziții, a finalizat prima achiziție centralizată pentru articole de birotică, produse de papetărie și furnituri de birou.
CJ Sibiu a anunțat că, în urma licitației a fost încheiat un acord-cadru pe o durată de trei ani cu furnizorii clasați pe primul și al doilea loc, aceștia fiind singurii care și-au depus oferta: MILLER INDUSTRY SRL, cu sediul în Sibiu, și B.N. BUSINESS S.R.L, cu sediul în Arad.
Prima achiziție centralizată s-a realizat pentru articole de birotică, produse de papetărie și furnituri de birou, atât pentru CJ Sibiu, cât și al celor 22 de instituții finanțate.
Așadar, Consiliul Județean Sibiu a semnat:
Acordul-cadru nr.1, cu furnizorul care s-a clasat pe locul 1: MILLER INDUSTRY SRL, pe o durată de 36 luni, având o valoare totală de 1.179.089,65 lei fără TVA
Acordul cadru nr.2, cu furnizorul care s-a clasat pe locul 2: B.N. BUSINESS S.R.L, pe o durată de 36 luni, cu o valoare totală de 1.903.775,35 lei fără TVA. Amintim faptul că valoarea estimată a Acordului-cadru a fost cuprinsă între 1.721.324 lei și 3.442.647 lei.
În primele 12 luni, firma Miller Industry SRL, cu care urmează să se încheie 23 de contracte subsecvente, va fi cea care va livra articolele de birotică atât Consiliului Județean Sibiu, cât și celor 22 de instituții din subordine. La împlinirea unui an, atribuirea contractelor subsecvente se va face cu reluarea competiției cu cei doi operatori economici semnatari ai Acordului-cadru centralizat, criteriul de atribuire în urma reofertării fiind prețul cel mai scăzut.
De asemenea, CJ Sibiu are în derulare o altă procedură de achiziție centralizată pentru produse de IT și multifuncționale, procedură împărțită pe 3 loturi: Lotul 1 – calculatoare all-in-one, Lotul II – laptopuri și Lotul III – imprimante departamentale. Cei interesați pot consulta anunțul de participare nr. CN1044498 / 03.07.2022 publicat în SEAP, data limită de depunere a ofertelor fiind 16 august 2022, ora 15.