Transformare importantă la nivelul administrației locale din municipiul Mediaș. Serviciul Public de Ecologizare va fi reorganizat, urmând să fie înființată Direcția de Administrare a Domeniului Public Mediaș. Reorganizarea va fi discutată la începutul săptămânii viitoare în cadrul primei ședințe din 2017 a Consiliului Local Mediaș. Din punct de vedere tehnic, pentru înființarea acestei direcții va fi desființat Biroul Cimitir, Protecția Muncii, Prestării Servicii, Reclamă și Publicitate și prin scindarea acestuia se înființează Compartimentul Cimitir, Reclamă și Publicitate din structura Serviciului Administrare Zone Verzi, Cimitir, Publicitate Stradală și se înființează Compartimentul Curățenie din structura Biroului Economic, Administrativ. De asemenea, se va desființa Dispeceratul de monitorizare a zonei centrale și se va înființa Compartimentul Parcări și Centru Comandă. Va fi înființat de asemenea, Serviciul de Administrare a Zonelor Verzi, un Compartiment de Ecarisaj, Dezinsecție și Deratizare precum și Serviciul Administrare și Întreținere locuri de joacă, dotări stradale și mobilier urban.
Odată cu înființarea acestei noi direcții vor fi desființate două posturi de șef birou, respectiv director adjunct și va fi înființată funcția de conducere șef Serviciul de Administrare și întreținere locuri de joacă, dotări stradale și mobilier urban.
Publicitate




