Pe site-ul dedicat angajărilor în instituții de stat, Poliția Locală Sibiu, subordonată Primăriei Sibiu, a postat un anunț de angajre inedit: casier pentru Compartimentul de ridicări auto. Persoana va fi cea care va încasa banii pe care îi vor plăti contravenienții care au rămas fără mașini, temporar.
Potrivit anunțului de pe posturi.gov.ro, Serviciul Public de Poliție Locală a Municipiului Sibiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuţie vacante, în cadrul Compartimentului ridicări auto de casier.
Remintim că Primăria Sibiu a decis să nu mai externalizeze serviciile de ridicări auto și a înființat un compartiment dedicat acestor operațiuni direct în subordinea serviciului Poliției Locale Sibiu. În acest scop, Poliția Locală și-a cumpărat un vehicul pentru ridicare și a angajat personal suplimentar, care se ocupă cu această activitate. Cei cărora li se ridică mașina trebuie să plătească 350 de lei contravaloarea ridicării, 100 de lei pentru transportul mașinii de la locul unde a fost parcată neregulamentar la locul de depozitare și 150 de lei pentru fiecare zi de staționare a mașinii în curtea compartimentului. Dacă proprietarul sosește chiar în timpul ridicării, el va preimi mașina înapoi dacă achită cei 350 de lei.
Poliția Locală Sibiu s-a remarcat în acest an prin ridicarea ilegală a mașinilor sibienilor și turiștilor din parcarea publică din fața Teatrului Gong, deși vehiculele aveau achitată parcarea. Ridicarea s-a făcut pentru a elibera locuri de parcare consilierilor locali. Nici până în ziua de astăzi Primăria și Poliția Locală nu a anunțat cine s-a făcut vinovat de această decizie abuzivă.
https://sibiu100.ro/administratie/166670-abuz-urias-facut-de-primarie-si-politia-locala-au-ridicat-masinile-sibienilor-pentru-a-face-loc-consilierilor/
Poziția de casier, pentru care se organizează concurs, este o funcție de execuție, contractuală, permanentă.
Potrivit condițiilor de concurs, „pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exercițiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.”
Condiţiile specifice sunt studii medii liceale cu diplomă de bacalaureat și o vechime minimă necesară 3 ani în specialitatea studiilor.
Cei care vor să participe la concurs trebuie să-și depună actele până pe 7 august, iar pe 19 și 21 august să suțină proba scrisă și interviul.