25.1 C
Sibiu
duminică, iunie 30, 2024

Angajați ai Poștei Române s-au „educat” financiar la Sibiu

Publicitate

Cele mai citite

Compania Naţională „Poşta Română” (CNPR) şi Banca Naţională a României (BNR) derulează mai multe proiecte de îmbunătăţire a educaţiei financiare a angajaţilor Poştei Române, ca parte a strategiei companiei centrată pe client, în care investiţia în perfecţionarea resursei umane ocupă un loc important.

Prima sesiune de instruire în domeniul serviciilor financiar-bancare a avut loc la Sibiu. În acest fel, salariaţi sibieni ai Poştei Române, personal TESA, diriginţi, casieri şi numărători de bani, au urmat cursurile susţinute de către reprezentanţi ai BNR, care au expus o serie de informaţii referitoare la rolul şi obiectivele Băncii Centrale, despre influenţele inflaţiei în economie şi puterea de cumpărare, despre reţeaua bancară, istoria banilor şi instrumente financiare specific, potrivit AGERPRES.

Informații esențiale pentru combaterea fraudei și a evita circulația banilor falși

„Depistarea bancnotelor false şi a noilor modalităţi de fraudă, metode de prevenire a acestora, dar şi metode noi de procesare a sumelor de bani au fost printre temele care au suscitat cel mai mare interes, având în vedere natura atribuţiilor participanţilor la sesiunea de instruire susţinută de reprezentanţii BNR. Participanţii au avut ocazia să înveţe cum să identifice cu precizie şi rapiditate banii falşi, prin discuţii interactive şi prezentări video. În plus, au fost prezentate echipamente şi instrumente specializate pentru a facilita procesul de depistare şi autentificare a bancnotelor. Angajaţii au fost informaţi despre diversele modalităţi prin care pot fi păcăliţi în contextul gestionării sumelor de bani, precum şi despre măsurile preventive pe care le pot lua pentru a evita situaţiile de fraudă. Aceste informaţii contribuie nu doar la protejarea Poştei Române, ci şi la asigurarea integrităţii financiare a clienţilor săi”, transmit reprezentanții Poștei Române.

De asemenea, participanţilor li s-a vorbit despre importanţa protejării informaţiilor confidenţiale.

Parteneriatul încheiat între Poşta Română şi BNR reprezintă un pas important în îmbunătăţirea nivelului de educaţie financiară a angajaţilor, contribuind astfel la sporirea calităţii serviciilor furnizate clienţilor. Reprezentanţii companiei precizează că de pe urma acestui parteneriat vor beneficia nu doar casierii şi numărătorii de bani, ci întreaga organizaţie, care va fi în măsură să opereze cu o mai mare eficienţă şi siguranţă în activităţile financiare.

Urmărește Sibiu 100% în Google News 

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

CARTE 100%. Un documentar de istorie a personalității lui Evagrie Ponticul

De ani buni, prin efortul Părintelui Profesor Ioan I. Ică jr. și al Doamnei Maria-Cornelia Ică jr., Editura Deisis...

Publicitate

Cele mai citite

Compania Naţională „Poşta Română” (CNPR) şi Banca Naţională a României (BNR) derulează mai multe proiecte de îmbunătăţire a educaţiei financiare a angajaţilor Poştei Române, ca parte a strategiei companiei centrată pe client, în care investiţia în perfecţionarea resursei umane ocupă un loc important.

Prima sesiune de instruire în domeniul serviciilor financiar-bancare a avut loc la Sibiu. În acest fel, salariaţi sibieni ai Poştei Române, personal TESA, diriginţi, casieri şi numărători de bani, au urmat cursurile susţinute de către reprezentanţi ai BNR, care au expus o serie de informaţii referitoare la rolul şi obiectivele Băncii Centrale, despre influenţele inflaţiei în economie şi puterea de cumpărare, despre reţeaua bancară, istoria banilor şi instrumente financiare specific, potrivit AGERPRES.

Informații esențiale pentru combaterea fraudei și a evita circulația banilor falși

„Depistarea bancnotelor false şi a noilor modalităţi de fraudă, metode de prevenire a acestora, dar şi metode noi de procesare a sumelor de bani au fost printre temele care au suscitat cel mai mare interes, având în vedere natura atribuţiilor participanţilor la sesiunea de instruire susţinută de reprezentanţii BNR. Participanţii au avut ocazia să înveţe cum să identifice cu precizie şi rapiditate banii falşi, prin discuţii interactive şi prezentări video. În plus, au fost prezentate echipamente şi instrumente specializate pentru a facilita procesul de depistare şi autentificare a bancnotelor. Angajaţii au fost informaţi despre diversele modalităţi prin care pot fi păcăliţi în contextul gestionării sumelor de bani, precum şi despre măsurile preventive pe care le pot lua pentru a evita situaţiile de fraudă. Aceste informaţii contribuie nu doar la protejarea Poştei Române, ci şi la asigurarea integrităţii financiare a clienţilor săi”, transmit reprezentanții Poștei Române.

De asemenea, participanţilor li s-a vorbit despre importanţa protejării informaţiilor confidenţiale.

Parteneriatul încheiat între Poşta Română şi BNR reprezintă un pas important în îmbunătăţirea nivelului de educaţie financiară a angajaţilor, contribuind astfel la sporirea calităţii serviciilor furnizate clienţilor. Reprezentanţii companiei precizează că de pe urma acestui parteneriat vor beneficia nu doar casierii şi numărătorii de bani, ci întreaga organizaţie, care va fi în măsură să opereze cu o mai mare eficienţă şi siguranţă în activităţile financiare.

Urmărește Sibiu 100% în Google News 

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

CARTE 100%. Un documentar de istorie a personalității lui Evagrie Ponticul

De ani buni, prin efortul Părintelui Profesor Ioan I. Ică jr. și al Doamnei Maria-Cornelia Ică jr., Editura Deisis...

Știri pe același subiect