• valoarea contractului – 750.000 de lei
Primăria Sibiu achiziționează servicii de arhivare a documentelor, în principal, a celor din circuitul Direcției Arhitect șef. Acestea nu au o limită de timp de păstrare, fiind documente permanente. Primăria va plăti, în următorii trei ani și jumătate, 750.000 de lei unei firme care să se ocupe de aceste documente.
„Activitatea în arhivă se desfășoară manual, neexistând o bază de date informatizată. Dosarele sunt solicitate de funcționari din cadrul Direcției Arhitect șef, dar și de alte servicii din cadrul instituției. Documentele menționate se regăsesc într-un singur exemplar”, precizează reprezentanții Primăriei, care atrag atenția că pierderea sau rătăcirea acestor documente poate duce la crearea de prejudicii materiale.
În caietul de sarcini, se menționează că serviciile de arhivare presupun „gruparea documentelor în dosare și ordonarea acestora”, dar și ”igienizarea”c acestora.
Principalele acțiuni vor fi verificare, selectare documente, manipulat documente – 12.000 de dosare pe an și ordonat documente în funcție de străzi, număr de imobil, nume persoană pentru 25.200 dosare pe an.
Ofertele sunt așteptate până în 20 iulie.