Activitatea comisarilor din cadrul Inspectoratului Judeţean de Protecţie a Consumatorilor (I.J.P.C.) Sibiu este aceea de a apăra interesele şi drepturile consumatorilor, de a-i proteja împotriva unor servicii prestate care periclitează sănătatea, securitatea ori interesele economice ale consumatorilor. Zilnic, comisarii din cadrul I.J.P.C. Sibiu efectuează activităţi pentru verificarea respectării prevederilor legale referitoare la protecţia consumatorilor prin acţiuni tematice trimise de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor. Totodată, soluţionează reclamaţiile primite la instituţie – foarte numeroase la număr. „Am ajuns la un număr de 2.300 de reclamaţii de la începutul anului. Cele mai multe reclamaţii în acest moment vizează activitatea unor societăţi care prestează utilităţi publice precum E. ON Gaz, Apă-Canal, Electrica, dar şi activităţi comerciale ale unor societăţi de furnizare a serviciilor de telefonie şi internet, companii de asigurări, societăţi bancare, case de schimb, supermarketuri ori hypermarketuri. Deşi de la începutul anului am lucrat cu un număr redus de comisari, sub medie, 6 comisari dintr-un număr de 12, randamentul a fost maxim. Ne-am achitat de raporturile sinteză a fiecăror tematici de control, dar şi de reclamaţii, care în proporţie de 100% au fost soluţionate” a declarat directorul coordonator adjunct al I.J.P.C. Sibiu, Ioan Băra. Adresa la care puteţi apela la sprijinul I.J.P.C. Sibiu este: Sibiu, str. Dorului nr. 21, tel. 0269/234.458, email: [email protected]. Ciprian Drăghici
Actualizat:
Protecţia Consumatorilor la sfârşit de an
Cele mai citite
Cick
Ultimele știri
Echipajul românesc, cu sibianul Radu Andreas Balașiu la bord, câștigă categoria și ajunge pe podiumul general la Catamarans Cup
Vântul Mării Egee a purtat tricolorul pe cele mai înalte trepte ale podiumului la finalul celei de-a 15-a ediții...
Articolul precedent
Articolul următor




