Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu informează pe deținătorii locurilor de înhumare aflate în Cimitirul Municipal Sibiu, cărora le-a expirat dreptul de concesiune ori nu au achitat taxa de salubrizare anuală a cimitirului (se are în vedere neplata taxelor de salubrizare pentru anii 2019 – 2020 sau anterior acestei perioade), să se prezinte în termen de maxim 90 de zile la Administrația Cimitirului Municipal Sibiu, cu sediul în Municipiul Sibiu, Str. Calea Dumbrăvii nr. 155, Județul Sibiu, conform programului Luni – Vineri, în intervalul orar 8:00 – 14:00 (în zilele de Marți până la ora 17:00), în vederea încheierii noilor contracte de concesiune și achitării taxelor aferente.
Vă rugăm să vă prezentați la sediul Administrației Cimitirului Municipal Sibiu pentru achitarea taxelor și clarificarea situației locurilor de mormânt.
În caz contrar, se vor aplica prevederile art. 19 din Legea nr. 102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare, conform cărora administratorul cimitirului retrage dreptul de folosință a locurilor de înhumare, în cazurile:
- Părăsirea sau menținerea în stare de neîngrijire pe o perioadă mai mare de 2 ani a locurilor de înhumare și a lucrărilor funerare, după o notificare prealabilă;
- Neplata taxelor în condițiile prevăzute de contract.
Conform H.C.L. Sibiu nr. 111/2013 privind modificarea tarifelor pentru serviciile prestate în cadrul Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu:
- Valoarea prelungirii dreptului de concesiune (cu 25 de ani) este de 660 lei/loc.
- Valoarea taxei de salubrizare cimitir este de 12 lei/loc/an.
Taxa de concesiune a locurilor de mormânt și taxa de salubrizare se achită de către beneficiarii dreptului de concesiune la sediul Administrației Cimitirului Municipal Sibiu, (la casieria instituției) sau prin virament bancar în contul deschis la Trezoreria Sibiu*
Documente necesare:
- Act de identitate (original);
- Contract de concesiune (original);
- Ultima chitanță privind achitarea taxei;
- Acte notariale în care sunt menționate locuri de înhumare (ex: certificate de moștenitor legal/testamentar, acte de partaj voluntar, contracte de donație) – actele notariale sunt solicitate în scopul clarificării, după, caz, a situației juridice a titularilor/moștenitorilor/donatarilor locurilor de mormânt.
*Pentru plata prin virament bancar, vă rugăm să vă adresați Serviciului Public Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu la adresa de poștă electronică [email protected] pentru a vă oferi toate detaliile cu privire la modalitatea de plată și sumele de achitat.