O inedită competiție de artă murală, destinată spațiilor publice din patru orașe din România, este organizată în această perioadă pe site-ul iqads.ro. La final, câștigătorii, desemnați prin vot de public, își vor implementa creațiile „pe unul din pereții din București, Cluj, Timișoara și Sibiu”. Tema concursului: o creație care să includă logo-ul George, nimeni altul decât asistentul virtual al unei bănci comerciale.
Human Technology Street Art Challenge by George este denumirea competiției organizate de o companie privată care are experiență în astfel de concursuri și care vrea să atragă creatori din România pentru a aduce pe pereții din patru orașe, inclusiv Sibiu, un desen mural ce va fi aplicat pe un perete. Concursul „vrea să reconecteze oamenii cu joaca, arta, tehnologia și distracția”, acestea fiind temele sugerate de brief-ul concursului. Artiștii se pot înscrie încă din 25 mai, iar termenul limită este 15 iunie. Publicul poate vota până pe 21 iunie, iar pe 22 iunie va fi anunțat câștigătorul.
Chiar dacă există o temă, de fapt creativitatea este cuvântul de ordine. „Creatorii din România sunt chemați să imagineze, să exploreze și să propună versiunea lor despre felul în care tehnologia și oamenii se influențează și co-există în 2021” se arată în descrierea competiției, care este deschisă artiștilor „din toate zonele creative, de la fotografi și arhitecți, designeri grafici, pictori sau ilustratori”.
Brief-ul concluzionează, în cele din urmă, ce se așteaptă de la creatori: „Important e să ai o idee fresh, să o transformi într-o lucrare wow”.
Detalii despre concurs pot fi găsite aici: https://www.iqads.ro/articol/54881/intersectii-noi-pentru-orase-vechi-creatorii-sunt-chemati-sa-treaca-granita
Important este faptul că Sibiul ar putea avea pe unul dintre pereții săi din oraș o lucrare premiată, care are în centru logoul unui serviciu al unei bănci comerciale.
Lucrările vor fi evaluate, analizate și notate de un juriu format din brand manageri ai brandului George, dar și din câțiva artiști.
Pentru fiecare creație câștigătoare, câte una în fiecare din cele patru orașe, va fi acordat un premiu de 2.000 de euro. Lucrările vor fi realizate în București, Cluj, Timișoara și Sibiu, însă nu sunt oferite detalii despre locurile în care vor fi implementate.