14.1 C
Sibiu
duminică, noiembrie 9, 2025

“I love Brukenhal”, campania care promovează cel mai mare muzeu de artă din România

Cele mai citite

Muzeul Brukenthal a lansat o nouă gama de suveniruri „I love Brukenthal”. Este vorba despre o serie de 9 produse tip suvenir. Vetetele campaniei sunt doi motani de aproape 3 ani, care cântăresc 9 și respectiv 7 kilograme jumătate și sunt considerați mascotele Muzeului Brukenthal. Astfel, Antonello și Donatello sunt imaginea campaniei și susțin toate mesajele de pe produsele puse în vânzare.

„Produsele promovează programul I love Brukenthal. Cele două mascote ale noastre promovează această campanie și nu muzeul. Proiectul ne-a bucurat cu atât mai mult cu cât în cadrul său s-au strâns mai multe atitudini de voluntariat. Am avut două surse de inspirație și anume, celebra campanie din 1977, I love New York și o campanie mai veche, lansată inițial în 1939 dar care a eșuat și a fost redescoperită în anul 2000. Este vorba despre Keep Calm and Carry On. Campania are o abordare interactivă și se adresează tuturor vârstelor, însă în mod special celor cu suflet tânăr”, a spus Dana Hrib, director general adjunct al muzeului. De asemenea, Dana Hrib, alături de Anamaria Tudorie, șefa secției de marketing au fost cele care au gândit conceptul în această campanie. Gabriela Cuzepan este cea care a facut ședința foto cu motanii și cea care a reușit să aleagă cele mai bune 30 de poziții din peste 500 de fotografii. „Ședința foto a durat mai multe ore și nu a fost ușor, însă mie mi-a plăcut. Mă bucur că s-a putut realiza un astfel de proiect”, a spus Gabriela. De grafică s-a ocupat Chris Balthes, iar de realizare Gorgona Design. Reprezentanții muzeului Brukenthal au mare încredere în această campanie, cu atât mai mult cu cât a fost pusă în aplicare în urma unui studiu de piață realizat pe perioada a șase luni, timp în care s-au vândut aproximativ 600 de suveniruri. „Această campanie este o nouă metodă de a ne apropia de sufletul oamenilor. Numai așa putem traversa o perioadă mai complicată în zona culturii. Eu nu mă pot abține să nu vă spun că motanii sunt din curtea mea. Au statutul de mascotă și, culmea, înțeleg acest statut. Așa s-a născut ideea de a ne promova prin animalele pe care le avem în jurul nostru”, a spus prof. univ. dr. Sabin Luca, directorul general al muzeului.  

Publicitate

 

 

Lista de prețuri 

Cană: 10 lei 

Magnet decorativ: 3 lei

Puzzel, set 2: 16 lei

Breloc: 2,50 lei

Mouse pad: 10 lei

Tricou copii: 21lei; adulți: 25 lei

Plasă hârtie: 4 lei

Set suporturi pahare: 14 lei

Sacoșă din in: 10 lei

Publicitate
spot_img
Cick
Ultimele știri

Limbaj de fost premier al României: „I-am dat țeapă lu’ mă-ta?” și „Borfaș e mă-ta”

Adrian Năstase, fostul premier al României, a folosit un limbaj suburban la adresa unor persoane care i-au comentat postările...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect