6.3 C
Sibiu
vineri, noiembrie 28, 2025

Junii Sibiului – cel mai puternic brand românesc la Târgul de turism de la Viena

Cele mai citite

Artiştii ansamblului „Junii Sibiului” i-au impresionat pe vizitatorii Târgului Internaţional de turism, vacanţe şi petrecere a timpului liber „Ferien-Messe Wien” de la Viena, târg ce a adunat pe toată durata desfăşurării aproape 150.000 de persoane. Potrivit Agerpres, din cele trei consilii judeţene prezente la Viena, cel de la Caraş-Severin, Suceava şi Sibiu, de departe ultimul a salvat imaginea României la Viena, investind în cel mai puternic brand românesc din aceste zile în Austria, „Junii Sibiului”. Practic, de la primul acord al orchestrei „Junilor”, lumea s-a strâns în grabă, fie la standul României, fie la scena târgului, unde cei 12 dansatori români, plus orchestra de la Sibiu, au fost vedetele.

„Folclorul nostru este foarte apreciat, ca şi portul tradiţional românesc. Ne bucurăm că am reuşit să ajutăm la promovarea turismului românesc la acest important eveniment”, a declarat pentru Agerpres, coregrafa Silvia Macrea, managerul Centrului Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale „Cindrelul – Junii” Sibiu. Sibiul, regiune care atrage, conform estimărilor, 30% din turiştii austrieci care vin anual în România, a reuşit pentru a doua oară să se impună cu cea mai profesionistă ofertă de turism din cele prezentate de operatorii autohtoni, la Viena. Dacă în 2007, Sibiul, Capitală Culturală a Europei, se prezenta pentru prima dată la Viena în calitate de destinaţie de top pentru turiştii vorbitori de limbă germană, acum, Sibiul, ca partener al României, a făcut diferenţa. Cu un concept de promovare european, care în acest an poartă numele de „Sibiu Smart”, primăria sibiană este deja un nume consacrat pentru austrieci. Singurul oraş românesc cu trei stele Michelin, care a reuşit performanţa să fie Capitală Culturală a Europei, cu o moştenire culturală bogată, unde tradiţiile pot face diferenţa, Sibiul, nu doar oraşul, ci şi judeţul, are resurse de a-i atrage pe austrieci în sejururi nu doar de două-trei zile, ci şi în vacanţe de cel puţin o săptămână, fără teama că se vor plictisi. „Din primele estimări ale organizatorilor, în acest an, Târgul a fost vizitat de 148.000 de oameni, din care apreciem că cel puţin 10.000 s-au oprit la standul României pentru a cere informaţii, materiale de la operatorii de turism, atraşi în primul rând de spectacolul oferit de „Junii Sibiului”. Practic, România a reuşit o promovare foarte bună, fiind în acest an partenera Austriei la acest eveniment, iar Sibiul, ca partener al României, şi-a demonstrat încă o dată profesionalismul. Dacă s-ar putea, aş alege Sibiul partener în fiecare an la Ferien-Messe Wien”, a mărturisit pentru Agerpres Simion Giurcă. directorul Biroului de Turism al României din Capitala Austriei. Aflat la cea de-a 38-a ediţie, Târgul Internaţional de turism, vacanţe şi petrecere a timpului liber de la Viena, „Ferien-Messe Wien”, este primul mare eveniment de acest gen din 2013 şi al treilea ca importanţă din Europa. Odeta Veştemean; Fotocredit: Izabela Paulescu

Publicitate
spot_img
Cick
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ: Ionuț Moșteanu a demisionat din funcția de ministru al Apărării

Ionuț Moșteanu a demisionat, în cursul zilei de vineri, din fruntea Ministerului Apărării, după scandalul privind studiile sale."Mi-am depus...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect