City break-urile, croazierele, turismul rural sau destinaţiile exotice reprezintă ofertele companiilor de turism prezentate la Târgul de Turism al României, care are loc la Romexpo în perioada 17-19 noiembrie.
Pavilioanele Romexpo sunt pline de oameni aflaţi în căutarea unor destinaţii noi. Unii au venit special pentru a afla ofertele de 1 Mai şi de Paşte (2017), având destinaţii specifice în minte precum China şi India şi căutând, totodată, destinaţii mai ieftine. Alţii sunt orientaţi către city break-uri şi turism rural. De asemenea, o parte dintre curioşi au venit doar pentru informare şi documentare, preferând să îşi organizeze singuri excursiile.
O mare parte dintre agenţiile de turism au înregistrat creşteri ale vânzărilor în 2016, comparativ cu 2015, aşteptându-se la cifre mai mari în 2017. Spre exemplu, agenţia de turism Christian Tour a înregistrat 200.000 de turişti în 2016, ajungând la un milion de turişti în 19 ani de activitate, potrivit lui Marius Berca, operational manager.
Citește mai mult pe mediafax.ro
Vedetele Târgului de Turism al României: destinaţiile exotice şi sejururile în zone rurale
Publicitate




