Cariere de succes în Sibiu: Alessandro Morello -de pe coastele Italiei, la poalele Carpaților, și Constantin Ionescu – tânărul sibian cu o carieră vastă în IT outsourcing
Am deschis acum o săptămână seria unor povești ale oamenilor de succes dintre noi, cei pe care îi vedem că își construiesc o carieră alături de noi în fiecare zi și care ne inspiră prin exemplul lor.
Astăzi avem nu una, ci două povești pentru dumneavoastră.
Pentru început, vrem să vi-l prezentăm pe Alessandro Morello, un tânăr originar din Italia, pasionat de tehnologie. A studiat contabilitate și informatică în Sicilia, unde a și lucrat pentru o perioadă de timp ca IT Consultant și IT Technician.
În aprilie 2014, și-a dorit o schimbare și a venit în România, angajându-se la biroul Stefanini din București, ca HelpDesk Technician.Stefanini este o companie braziliană, cu 30 de ani de experiență în livrarea de servicii IT la nivel internațional, având 88 de birouri în 39 de țări.
Din această poziție, Alessandro se ocupa de întrebările sau nelămuririle clienților, prin e-mail, chat sau telefon, oferind suport IT eficient în engleză și italiană.
După un an cu rezultate deosebite, Alessandro s-a mutat în Sibiu, unde a fost promovat ca IT Project Trainer la biroul Stefanini din orașul nostru. A avut ca responsabilități planificarea, organizarea și livrarea sesiunilor de training cerute de clienți. La scurt timp, a ajuns să lucreze pentru trei proiecte, două dintre ele fiind dedicate serviciilor de Service Desk și unul de IT Training.
Datorită volumului impresionant de muncă și execuțiilor impecabile, Alessandro a câștigat încrederea și respectul colegilor și al clienților.În aceeași perioadă, vreme de șase luni, a lucrat și ca Language Trainer, ajutându-i pe colegii săi să își îmbunătățească cunoștințele de italiană. Cu siguranță, o șansă inedită pentru aceștia să învețe de la un vorbitor nativ. La Stefanini, fiecare angajat urmează un anumit număr de ore de training, în funcție de timpul petrecut în companie, de senioritatea pe job și de planurile de dezvoltare pe care le are definite.
Însă, la Stefanini, munca se îmbină mereu cu distracția și relaxarea.Compania oferă multe beneficii, precum asigurări private de sănătate disponibile chiar și pentru membrii familiei angajaților, tichete de masă, rambursarea cheltuielilor zilnice de transport, zile în plus de vacanță în funcție de vechimea în companie, reduceri pentru abonamentele la fitness, pentru servicii de înfrumusețare sau pentru înscrierea copiilor la grădiniță. Există și diverse facilități la locul de muncă, cum ar fi camere de relaxare, cu tenis de masă și fussball, servicii de masaj.
După ce respectivele proiecte s-au încheiat, Alessandro s-a reprofilat în SMO, Service Management Operation, și a preluat din decembrie 2016 poziția de ForS Specialist. Prin acest job, contribuie la creșterea satisfacției clienților și la optimizarea costurilor serviciilor IT prin identificarea unor soluții pentru problemele IT sau trecerea lucrărilor la un nivel mai scăzut de suport. Această poziție poate fi considerată unul dintre rolurile-cheie ale echipei de Service Management Operation, atunci când vine vorba de strategie șide optimizări ale costurilor.
Un lucru este sigur, drumul lui Alessandro la Stefanini nu are bariere.
A doua noastră poveste este despre Constantin Ionescu, care a studiat în Sibiu, la Universitatea „Lucian Blaga”. Are o diplomă de licență cu specializarea în Informatică, iar apoi a terminat și un master de Tehnologia Informației.
El și-a început cariera alături de Stefanini în mai 2011, pe un post de Helpdesk Technician, unde a oferit suport în germană pe un proiect al Ford Motor Company. În jumătate de an, a fost promovat ca Senior Helpdesk Technician, pe același proiect.
În martie 2012, a devenit Operations Specialist/Trainer, o poziție cu mai multe responsabilități. Constantin analiza activitatea unei echipe și asigura cele mai înalte standarde de servicii pentru clienți. Următoarea poziție pe care a ocupat-o în companie a fost de Technical Support & Dispatch, un post important în cadrul companiei, întrucât facilitează operațiunile dintre Centrele Stefanini de Service Delivery și echipele Stefanini Field Services.
In octombrie 2016 a devenit Account Liaison, unde trebuia să mențină relații bune între diferitele departamente ale clienților și Stefanini, un job ce necesită abilități superioare de organizare. Începând cu prima lună a acestui an, este Service Manager, o poziție care îi cere să alinieze strategia companiei cu cea a clientului, pe termen mediu și lung, identificând și conducând activități de îmbunătățire continuă a serviciilor, în toate aspectele acestora.Constantin coordonează astfel chiar departamentul în care lucrează și Alessandro.
O carieră cuprinzătoare, așadar, care probabil își va continua traiectoria ascendentă și pe viitor.
Dacă poveștile celor doi v-au inspirat și căutați un job în domeniul IT, vă invităm să accesați pagina Stefanini cu joburi disponibile. Aveți ocazia să faceți parte dintr-o echipă dinamică și motivată, unde posibilitățile de dezvoltare în carieră se întâlnesc la fiecare pas.