0.2 C
Sibiu
sâmbătă, octombrie 26, 2024

eveniment

Competenţe, aptitudini şi abilităţi

Publicitate

Cele mai citite

Majoritatea persoanelor care îşi întocmesc CV-ul nu acordă atenţie maximă acestei secţiuni, considerând-o mai puţin relevantă, mai mult formală. Aproape întotdeauna informaţiile de aici sunt copiate din diferite surse fără să fie gândite şi prezentate în mod original, rezultând astfel un CV slab, fără valoare, nepersonalizat. Tocmai această rubrică face diferenţa între candidaturi. Competenţele şi aptitudinile trebuie să fie atent corelate cu datele referitoare la educaţie şi traseu profesional. Pentru o candidatură credibilă, în dreptul fiecărei competenţe şi abilităţi pe care o scrieţi este necesar să treceţi şi contextul în care aţi dobândit-o. Recomand absolvenţilor, care nu au experienţă în muncă, să folosească la maxim această secţiune, pentru a-i transmite angajatorului ceea ce îi caracterizează, îi fac speciali şi potriviţi job-ului.
● Competenţele şi abilităţile organizatorice fac referire la capacitatea de a coordona activităţi, proiecte, evenimente, oameni, bugete. De obicei competenţele sunt dobândite prin studii, formări, ca suport al activităţii de management, dar existenţa lor nu implică obligatoriu şi abilităţi manageriale. ªi invers, pot exista manageri performanţi fără studii în domeniu. Indiferent de situaţie, vor fi prezentate circumstanţele în care au fost dobândite. Exemplu: „La SC… am condus timp de 5 ani o echipă alcătuită din 20 persoane”.
● Competenţele şi abilităţile sociale îi transmit angajatorului informaţii despre tot ceea ce vă sprijină pentru a vă integra şi munci într-un grup de oameni. De obicei, activitatea profesională asigură suport şi justificare. De exemplu: „Ca director de şcoală sunt o persoană înţelegătoare, cooperantă, persuasivă, capabilă a lucra în diferite medii, cu diferite persoane”. La această secţiune se mai pot trece: abilităţi de negociere, de mediere, de soluţionare a conflictelor, flexibilitate, consiliere etc.
● Competenţele şi abilităţile tehnice includ folosirea echipamentelor, a maşinilor, a aparaturii de birou, altele decât computerul. ªi aici este foarte important de precizat cum au fost dobândite: studii sau utilizare directă. În prezentarea lor nu utilizaţi termeni prea tehnici sau prea străini decât dacă sunteţi siguri că angajatorul îi cunoaşte, ori dacă au fost solicitaţi în anunţul de recrutare.
● Competenţele şi aptitudinile de utilizare a calculatorului se referă la cunoştinţele şi nivelul de utilizare a PC-ului dar şi la experienţa pe care o aveţi în utilizarea programelor, adăugând modul în care au fost dobândite (formare profesională sau context profesional). Este recomandat să corelaţi datele acestei secţiuni cu cerinţele postului şi nimic mai mult. De exemplu, un absolvent al Facultăţii de Calculatoare care aplică pentru un post de Director Vânzări, nu-şi va etala cunoştinţele din domeniul informaticii şi nivelul de cunoaştere, deoarece nu-l vor impresiona pe angajator, ci îl vor plictisi. Limitaţi-vă strict la cerinţele postului vacant. Gabriela Pleşca, Senior Recruiter HR, Formator specialist resurse umane & comunicare Centrul de formare profesională STAFF 2000 Aşteptăm cu deosebit interes întrebările dvs. pe adresa [email protected]

Publicitate

Publicitate

spot_img

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

FOTO/VIDEO: Fanii lui Dinamo au făcut show total în fața hotelului din Sibiu în care erau cazați jucătorii

Jucătorii lui Dinamo au fost încurajați, vineri seara, de suporterii deplasați la Sibiu, care au pus în scenă un...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect

slot gacor

10 situs togel terpercaya

toto togel 4d

toto slot

toto togel 4d

toto togel 4d

agen togel

situs togel

10 situs togel terpercaya

bo togel terpercaya

slot gacor

10 situs togel terpercaya

toto togel 4d

toto slot

toto togel 4d

toto togel 4d

agen togel

situs togel

10 situs togel terpercaya

bo togel terpercaya