Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a discutat cu Didier Reynders, comisarul european pentru Justiţie, cu atribuţii privind protecţia consumatorului, despre întârzierile sau anulările de zboruri ale companiei aeriene Wizz Air.
„Astfel, ministrul Ştefan-Radu Oprea şi-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aeriană Wizz Air le are în România, în ultima vreme multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulţumiri şi plângeri din partea clienţilor”, se menţionează într-un comunicat postat pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.
Potrivit sursei citate, comisarul Didier Reynders şi-a arătat sprijinul pentru remedierea acestei situaţii şi a precizat că cetăţenii români pot beneficia de suportul Uniunii Europene pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea beneficiilor, prin înregistrarea unei solicitări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România (https://eccromania.ro/).
Acest serviciu este un instrument util, gratuit, conceput pentru a veni în ajutorul consumatorilor atunci când: întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european; vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European; vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluţionării problemei. (AGERPRES)